نماینده مردم خوزستان در مجلس خبرگان رهبری:

عزت و اقتدار کنونی ایران به برکت خون شهداست

آیت‌الله حیدری شهدا را سرمایه بزرگ و جاودانه ملت ایران دانست و گفت: تمامی عزت، سربلندی و اقتدار کنونی ایران اسلامی به برکت شهداست.
کد خبر: ۴۸۲۹۱۱
تاریخ انتشار: ۱۸ مهر ۱۴۰۰ - ۰۹:۴۸ - 10October 2021

عزت، سربلندی و اقتدار کنونی ایران اسلامی به برکت خون شهدا استبه گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از اهواز، آیت‌الله «محسن حیدری» نماینده مردم خوزستان در مجلس خبرگان رهبری شامگاه شنبه در آیین رونمایی از یادمان و مرکز فرهنگی سردار شهید حاج «علی هاشمی» و سرداران هشت سال دفاع مقدس در گلزار شهدای اهواز، اظهار داشت: خرسندیم که این میعادگاه بزرگ شهدا به نام سرلشکر شهید حاج «علی هاشمی» نامگذاری شده است.

وی با قدردانی از تمامی کسانی که تلاش کردند تا مرکز فرهنگی سردار هاشمی به بهره‌برداری برسد، افزود: اکنون بنیادی پرافتخار برای عاشقان شهدا و شهادت تاسیس شده است؛ بی‌شک هرچه که انسان را به خداوند و اسلام و معنویت پیوند دهد ارزشمند است.

نماینده مردم خوزستان در مجلس خبرگان رهبری گفت: بی‌شک اگر اسلام زنده مانده و حرکت پویای انقلاب اسلامی ادامه دارد، به برکت خون شهدا است؛ انقلاب نه تنها ایران اسلامی را علیه استکبار جهانی یکپارچه کرده بلکه روح بیداری را در کالبد جهان اسلام دمیده و اکنون بیداری اسلامی در جهان نمایان شده و استکبار جهانی رو به افول است.

آیت الله حیدری بیان داشت: تمامی برکات، عزت، سربلندی و اقتدار کنونی ایران اسلامی به برکت شهدا است؛ شهدا سرمایه بزرگ و جاودانه ملت ایران هستند. بی‌شک در طول تاریخ ایران اسلامی دورانی نظیر، دفاع مقدس نداشتیم؛ این دوران نقطه عطفی در تاریخ ایران و در جهان اسلام است و اکنون وظیفه داریم این ارزش‌ها را به نسل‌های فعلی و نسل‌های آینده منتقل کنیم و پس از آن نیز به کشورهای مجاور انتقال دهیم.

امام جمعه موقت اهواز یادآور شد: احداث این یادمان‌ها بخصوص یادمان شهید سرلشکر «علی هاشمی» یکی از برجسته‌ترین اقدامات فرهنگی در استان خوزستان است که می‌تواند آرمان‌های شهدای را به نسل جوان منتقل کند.

یادمان سرلشکر شهید «علی هاشمی» با حضور جمعی از فرماندهان، مسئولان، خانواده شهدا و مردم شهیدپرور خوزستان در گلزار شهدای اهواز رونمایی شد.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار