حداد عادل در جمع خبرنگاران:

وظیفه مسئولان در قبال خون شهدا، دستیابی به آرمان‌های امام خمینی(ره) و رهبر معظم انقلاب است

نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی گفت: در قبال این شهدا مسئولان وظیفه دارند کشور را به گونه‌ای اداره کنند که آرمان‌های امام خمینی(ره) و نظر مقام معظم رهبری به دست بیاید.
کد خبر: ۴۸۳۳۱
تاریخ انتشار: ۲۵ خرداد ۱۳۹۴ - ۱۹:۲۴ - 15June 2015

وظیفه مسئولان در قبال خون شهدا، دستیابی به آرمان‌های امام خمینی(ره) و رهبر معظم انقلاب است

به گزارش خبرنگار حماسه و جهاد دفاع پرس، "غلامعلی حدادعادل" نماینده مجلس شورای اسلامی با حضور در دانشگاه تهران در کنار پیکرهای مطهر شهدا در جمع خبرنگاران در پاسخ به این سوال که از خود گذشتگی این شهدا را چگونه باید قدر دانست، اظهار داشت: اگر آنها ایستادگی نمیکردند امروز کشوری در کار نبود و ما نمیتوانستیم یک کشور باثبات و امن داشته باشیم. آنچه داریم از فداکاری این شهدا است.

وی با اشاره به پیام حضور پیکر شهدا در دانشگاه تهران بیان داشت: این حضور یک پیام نمادینی دارد که پیامش همبستگی دانشگاهیان با انقلاب اسلامی، امام و رهبری است.

حدادعادل در ادامه گفت: در قبال این شهدا مسئولان وظیفه دارند کشور را به گونهای اداره کنند که آرمانهای امام خمینی(ره) و نظر مقام معظم رهبری به دست بیاید.

وی افزود: ما یادمان نرود اگر امروز وکیل، وزیر و کارهای هستیم به برکت خون این شهداست.

وی در پاسخ به این سوال که در قابل از جان گذشتگی شهدا مذاکرات به چه گونه باید ادامه پیدا کند، تصریح کرد: باید در مذاکرات از استقلال کشور دفاع کنیم تا بتوانیم تحریمهای ظالمانه را برداریم.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها