مدیرکل بنیاد شهید خراسان رضوی:

بیش از یک هزار شهید نیروی انتظامی سند افتخار خراسان رضوی است

حجت‌الاسلام «معصومی» گفت: یکی از افتخارات استان خراسان رضوی تقدیم بیش از یک هزار شهید نیروی انتظامی در طول بیش از چهار دهه حیات انقلاب اسلامی است که از حاکم بودن روحیه شهادت‌طلبی در این نیرو حکایت دارد.
کد خبر: ۴۸۳۶۰۳
تاریخ انتشار: ۲۱ مهر ۱۴۰۰ - ۱۴:۵۰ - 13October 2021

به گزارش دفاع‌پرس از مشهد، در راستای پاسداشت تلاش‌ها و مجاهدت‌های نیروی انتظامی، حجت‌الاسلام «حسین معصومی» مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران خراسان رضوی امروز به‌طور جداگانه‌ با سردار سرتیپ «محمدکاظم تقوی» فرمانده انتظامی استان و سردار سرتیپ دوم «مجید شجاع» فرمانده مرزبانی دیدار و گفت‌گو کرد.

حجت‌الاسلام معصومی در این دیدارها اظهار داشت: جانفشانی، ایثارگری و شجاعت مهمترین خصلت نیروی نظامی و انتظامی است که امنیت را در جامعه تأمين می‌کنند.

وی افزود: یکی از افتخارات استان خراسان رضوی تقدیم بیش از یک هزار شهید نیروی انتظامی در طول بیش از چهار دهه حیات انقلاب اسلامی است که بیانگر آن است که روحیه شهادت‌طلبی به‌طور مستمر در این نیرو جریان دارد.

مسئول حوزه نمایندگی ولی فقیه در بنیاد شهید خراسان رضوی تصریح کرد: اعتقاد راسخ نیروی‌های نظامی و انتظامی به آرمان‌های انقلاب و ولايت‌پذيری آنان باعث شده تا دشمنان قسم‌خورده اسلام و انقلاب نتوانند خدشه‌ای به نظام وارد كنند.

وی تأکيد کرد: براساس فرهنگ ايثار، شهادت و روحيه ايمان و خودباوری نسل جوان است که در طول چهار دهه متوالی توانسته‌ايم بر توطئه‌های دشمن فائق آمده و پيروز شويم.

بیش از یک هزار شهید نیروی انتظامی سند افتخار خراسان رضوی است

بیش از یک هزار شهید نیروی انتظامی سند افتخار خراسان رضوی است

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار