همزمان با اکران عمومی صورت گرفت؛

انتشار تیتراژ «درخت گردو» با صدای علیرضا قربانی+ صوت

موسیقی تیتراژ فیلم سینمایی «درخت گردو» همزمان با اکران عمومی این فیلم با صدای علیرضا قربانی منتشر شد.
کد خبر: ۴۸۴۰۳۳
تاریخ انتشار: ۲۴ مهر ۱۴۰۰ - ۱۰:۴۸ - 16October 2021

به گزارش گروه فرهنگ و هنر دفاع‌پرس، موسیقی تیتراژ فیلم سینمایی «درخت گردو» با کارگردانی محمدحسین مهدویان، ترانه روزبه بمانی و خوانندگی علیرضا قربانی منتشر شد.

بیشتر بخوانید؛

«درخت گردو» مرثیه‌ای برای فاجعه سردشت است

علیرضا قربانی در توضیحات این پروژه نوشته است: «فیلم سینمایی «درخت گردو» که هم اکنون در حال اکران عمومی است به کارگردانی محمد حسین مهدویان و تهیه‌کنندگی مصطفی احمدی ساخته شده است. موسیقی متن این فیلم را حبیب خزایی‌فر ساخته و تیتراژ پایانی با شعری از روزبه بمانی و خوانندگی اینجانب به اجرا در آمده که امیدوارم بیان کننده احوال واقعی فیلم باشد.»

انتشار تیتراژ «درخت گردو» با صدای علیرضا قربانی+ صوت

درخت گردو پنجمین تجربه حضور محمدحسین مهدویان در مقام کارگردانی است که در جشنواره فیلم فجر شرکت داده شده است. این اثر که به نویسندگی مشترک ابراهیم امینی و حسین حسنی، تهیه‌کنندگی سیدمصطفی احمدی و محصول سال ۱۳۹۸ است.

این فیلم از فیلم‌های راه یافته به بخش سودای سیمرغ (مسابقه اصلی) سی و هشتمین دوره جشنواره فیلم فجر است و داستان فیلم با الهام از ماجرایی واقعی، در خلال بمباران شیمیایی شهر سردشت شکل گرفته‌است. پیمان معادی، مینا ساداتی، مهران مدیری و مینو شریفی بازیگران اصلی این فیلم هستند.

انتشار تیتراژ «درخت گردو» با صدای علیرضا قربانی+ صوت

محمدحسین مهدویان بخاطر این فیلم و در مقام کارگردانی سیمرغ بلورین بهترین کارگردانی و پیمان معادی سیمرغ بلورین بهترین بازیگر نقش اول مرد را کسب کرد و مینو شریفی بازیگر نقش مریم، نامزد سیمرغ بلورین بهترین بازیگر نقش مکمل زن شد.

انتهای پیام/ 121

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار