تصاویر دیدنی و اختصاصی از عراق/

احترام نظامی روحانی بسیجی همراه با عکس رهبری بر روی چفیه اش

پس از فتنه داعش در عراق، علاوه بر پیشاهنگی مرجعیت در شکل دهی بسیج عمومی، روحانیت معظم نیز لباس نظامی بر تن کرد و ترکیب زیبایی از حماسه و معنویت را به نمایش گذاشت.
کد خبر: ۴۸۴۱۰
تاریخ انتشار: ۲۶ خرداد ۱۳۹۴ - ۱۶:۱۷ - 16June 2015

احترام نظامی روحانی بسیجی همراه با عکس رهبری بر روی چفیه اش

به گزارش گروه سایر رسانه های دفاع پرس، درست از روزی که فتنه داعش با طراحی سرویسهای جاسوسی غرب، خیانت برخی از مسئولان و فرماندهان نظامی عراق و همراهی جماعتی متعصب آغاز شد و می رفت تا بغداد را در اختیار  تکفیری ها قرار دهد، فتوای مرجعیت عراق مبنی بر وجوب کفایی برای مقابله با تروریستها به میدان آمد و این کشور مهم و استراتژیک در دنیای اسلام را نجات داد.

فتوای حضرت آیت الله سیستانی و سایر مراجع معظم تقلید در نجف اشرف، سیل جمعیت جوانان و حتی سالخوردگان از توده های مردم عراق را در پی داشت که بسیج مردمی در این کشور را تشکیل دادند و جانانه از سرزمین و مقدسات خود دفاع کردند.

در این میان، علاوه بر پیشاهنگی مرجعیت در شکل دهی این بسیج عمومی، روحانیت معظم نیز لباس نظامی بر تن کرد و ترکیب زیبایی از حماسه و معنویت را به نمایش گذاشت.

تصاویری که می بینید تنها بخشی از این سلحشوری نزد مردم و روحانیت عراق است که در احترام نظامی بسیجیان عراق به آستان مقدس امامین کاظمین علیهما السلام متجلی شده است.

در این تصاویر، جمعی از اساتید و فضلای حوزه علمیه قم نیز که برای زیارت امامین کاظمین در این آستان مقدس حضور داشتند، دیده می شوند.

 

منبع: حوزه نیوز

نظر شما
پربیننده ها