گروه‌های مقاومت فلسطین:

ترور «مدحت الصالح» همچون تجاوز صهیونیست‌ها علیه امت اسلامی است

گروه‌های مقاومت فلسطین با صدور بیانیه‌ای مشترک ضمن محکومیت ترور نماینده پیشین پارلمان سوریه، این اقدام رژیم صهیونیستی را به مثابه تجاوز علیه تمام امت اسلامی دانستند.
کد خبر: ۴۸۴۲۰۸
تاریخ انتشار: ۲۵ مهر ۱۴۰۰ - ۱۰:۵۹ - 17October 2021

ترور «مدحت الصالح» همچون تجاوز صهیونیست‌ها علیه امت اسلامی استبه گزارش گروه بین‌الملل دفاع‌پرس به نقل از فلسطین الیوم، گروه‌های مقاومت فلسطین به ترور «مدحت الصالح» نماینده پیشین پارلمان سوریه توسط رژیم صهیونیستی واکنش نشان دادند و آن را به شدت محکوم کردند.

بر اساس این گزارش، گروه‌های مقاومت فلسطین در بیانیه خود در این زمینه تأکید کردند: اقدام صهیونیست‌ها در ترور این اسیر آزاده بار دیگر رویکرد قلدرمآبانه و خوی جنایتکارانه تل‌آویو را به نمایش گذاشت. این اقدام به مثابه تجاوز علیه تمام امت اسلامی است.

در بیانیه گروه‌های مقاومت فلسطین همچنین آمده است: این جنایت یک بار دیگر لزوم وحدت تمامی ارکان امت اسلامی برای صف آرایی در برابر رژیم صهیونیستی را به همه ما گوشزد کرد. تداوم سیاست عادی سازی روابط برخی کشور‌ها با رژیم صهیونیستی، این رژیم را به ارتکاب جنایات این‌چنینی تشویق می‌کند.

پیشتر خبرگزاری رسمی سوریه اعلام کرد: الصالح روز شنبه زمانی که در حال بازگشت به خانه بود، در جولان اشغالی توسط صهیونیست‌ها هدف اصابت گلوله قرار گرفت و به شهادت رسید.

انتهای پیام/ ۱۳۴

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار