امام جمعه پاوه:

جنگ غرب با ما، جنگ عقیده‌ای است

ماموستا «قادری» گفت: جنگ غرب با ما جنگ عقیده‌ای است و حضور آمریکا در ممالک اسلامی بنا به گفته‌های آن‌ها برای مبارزه با داعش و تروریسم است؛ اما واقعا دروغ است و خود آن‌ها سازنده این ناامنی‌ها هستند.
کد خبر: ۴۸۴۶۸۵
تاریخ انتشار: ۲۷ مهر ۱۴۰۰ - ۱۶:۱۹ - 19October 2021

ایستادگی ما در مقابل دشمنان منتج به نتیجه بوده استبه گزارش دفاع‌پرس از کرمانشاه، ماموستا ملا «قادر قادری» امام جمعه شهرستان «پاوه»، امروز (سه‌شنبه) در مراسم جشن هفته وحدت و جشن میلاد پیامبر اکرم (ص) که در مسجد «قبا» این شهرستان برگزار شد، اظهار داشت: جشن میلاد پیامبر اکرم (ص) در «اورامانات» همواره جایگاه خاصی داشته است و استقبال مردم اورامانات به‌خصوص شهرستان پاوه از آن همواره استقبال خوبی بوده است.

وی افزود: این نوع برنامه‌ها و نشست‌ها و همچنین رهنمودهای رهبر معظم انقلاب اسلامی، در تقویت وحدت و تفاهم بسیار اثر داشته است.

امام جمعه شهرستان پاوه با بیان اینکه ایستادگی ما در مقابل دشمنان منتج به نتیجه بوده است، گفت: هر نوع قدم در راه ایجاد تفرقه در بین شیعه و سنی محکوم است.

وی با تاکید بر اهمیت وحدت شیعه و سنی در مقابله با دشمنان اسلام، ادامه داد: جنگ غرب با ما جنگ عقیده‌ای است و حضور آمریکا در ممالک اسلامی بنا به گفته‌های آن‌ها برای مبارزه با داعش و تروریسم است؛ اما واقعا دروغ است و خود آن‌ها سازنده این ناامنی‌ها هستند.

قادری با بیان اینکه قطعاً دشمنان علیه ما برنامه دارند، متذکر شد: باید هوشیار باشیم، ما نیاز به بیداری داریم؛ چراکه توطئه‌ها و هجمه‌های فرهنگی به حدی زیاد است که آگاهی ما در مقابل آن‌ها باید افزایش یابد.

امام جمعه شهرستان پاوه گفت: جنگ غرب با ما جنگ عقیده‌ای است، قطعاً دشمنان علیه ما برنامه دارند؛ بنابراین باید هوشیار باشیم و نیاز به بیداری داریم.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها