امام جمعه روستای قنات ملک مطرح کرد؛

درخواست شهید سلیمانی از مردم زادگاهش/ شهید سلیمانی زندگی‌اش را برای حضرت زهرا (س) گذاشت + فیلم

حجت‌الاسلام شجاع‌الدینی با بیان خاطراتی به درخواست عارفانه و درس‌آموز شهید سلیمانی از مردم زادگاهش پرداخت.
کد خبر: ۴۸۴۸۸۵
تاریخ انتشار: ۲۹ مهر ۱۴۰۰ - ۰۰:۱۰ - 21October 2021

به گزارش خبرنگار حماسه و جهاد دفاع‌پرس، سیده فاطمه سادات کیایی؛ سردار حاج قاسم سلیمانی در سال‌های حیات دنیایی‌اش با وجودی که چهره‌ای شناخته شده بود، اما کمتر در خصوص شخصیت و ویژگی‌های فردی و رفتاری صحبت می‌شد. پس از شهادت او در دی ماه سال ۱۳۹۸ افراد زیادی از نزدیکان و دوستان و همرزمان شهید به بیان خاطرات خود از سیره رفتاری و شخصیتی وی پرداختند.

درخواست شهید سلیمانی از مردم قنات ملک/ شهید سلیمانی زندگی‌اش را برای حضرت زهرا (س) گذاشت+ فیلم

«خادم الرضا» نام مستندی با اجرای شاعر و نویسنده کشورمان حامد عسگری است که به سفارش مدیریت رسانه‌های صوتی و تصویری آستان قدس رضوی تهیه شده و تاکنون از شبکه‌های یک، دو، سه، چهار، قرآن، افق و مستند روی آنتن رفته است.

حجت الاسلام شجاع الدینی امام جمعه روستای قنات ملک، زادگاه سردار شهید حاج قاسم سلیمانی در مستند خادم الرضا به درخواست سردار سلیمانی از مردم قنات ملک اشاره کرد و گفت: «یکی از خواسته‌های سردار شهید از مردم قنات ملک این بود که حتما هر سال یکی از معصومین را مد نظر قرار دهید و در طول سال با او مانوس باشید. هر گرفتاری و مشکلاتی که پیش آمد به آن معصوم متوسل شوید. خود شهید ارادت خاصی به حضرت زهرا (س) و انس عجیبی با ایشان داشت و بیت الزهرا (س) را تاسیس کرد. هرچه داشت برای حضرت زهرا (س) گذاشت و خانه شخصی خود را به نام ایشان کرد و حتی سبک زندگی او  زهرایی بود.»

در ادامه بخشی از صحبت حجت الاسلام شجاع الدینی را می‌بینید.

انتهای پیام/ ۱۴۱

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار