تقدیر از همسر جانباز «مجید نکوییان» حافظ روشندل قرآن در شیروان

مسئولان کانون‌های مساجد و ستاد «فهما» استان خراسان شمالی، با «مجید نیکوییان» جانباز دفاع مقدس و حافظ ِ روشندل ِقرآن کریم دیدار و از همسرش به پاس سال‌ها صبوری همسرانه وی، قدردانی کردند.
کد خبر: ۴۸۴۹۷۶
تاریخ انتشار: ۲۹ مهر ۱۴۰۰ - ۰۹:۵۰ - 21October 2021

تقدیر از همسر جانباز« مجید نکوییان» حافظ ِ روشندل ِقرآن در شیروانبه گزارش دفاع‌پرس از بجنورد، لوح سپاس با عنوان «شکوه مادری»، با هدف قدردانی از «معصومه صابری» همسر «مجید نیکوییان» جانباز و حافظ ِ روشندل ِقرآن کریم در شیروان و همرزم شهید وحدت «رجبعلی محمد‌زاده»، مهر تازه‌ای خورد و قاب شد.

مسئولان کانون‌های مساجد و ستاد «فهما» استان خراسان شمالی، با این رزمنده دفاع مقدس دیدار و از همسرش به پاس سال‌ها صبوری همسرانه وی، قدردانی کردند. 

همچنین در این دیدار ۲ لوح سپاس یکی مزین به امضاء سردار سرلشکر پاسدار «حسین سلامی» فرمانده کل سپاه پاسداران و نیز لوحی نیز از سوی امام جمعه، رییس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی، فرماندار و فرماندهی ناحیه بسیج شهرستان شیروان به «مجید نیکوییان» اهدا شد.

«نیکوییان» از اهالی مسجد سیدالشهداء (ع) شیروان، حافظ کل قرآن کریم و از فعالان کانون نورالشهداء در این مسجد بوده که بینایی خود را در اثر حملات شیمیایی دشمن بعثی به مرور از دست داده است. وی هم‌اکنون فوق لیسانس فقه و حقوق، مربی حفظ و آموزش شهرستان شیروان، مدیر مؤسسه و مرکز پیش دبستانی، مؤسس مسجد سیدالشهداء (ع) شیروان، مؤسس جامعه نابینایان (روشنا) در این شهرستان، فرمانده پایگاه بسیج و مسئول مرکز نیکوکاری مسجد سیدالشهداء (ع) است.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار