مدیرعامل سازمان اتکا خبر داد؛

راه‌اندازی فروشگاه اتکا در نجف و سوریه/ بهره‌گیری ۲۳ هزار نفر از خدمات فروشگاه اتکا در جشنواره پاییزه

سردار حشمتی‌پور با بیان اینکه از یک سال پیش در عرصه بین‌الملل وارد شدیم و در آمریکای جنوبی فروشگاه دایر کردیم، گفت: از دو هفته آینده در نجف و یک ماه آینده در سوریه فروشگاه‌های ما راه‌اندازی خواهد شد.
کد خبر: ۴۸۵۰۰۳
تاریخ انتشار: ۲۹ مهر ۱۴۰۰ - ۱۳:۲۳ - 21October 2021

راه‌اندازی فروشگاه اتکا در نجف و سوریه/ بهره‌گیری ۲۳ هزار نفر از خدمات فروشگاه اتکا در جشنواره پاییزهبه گزارش خبرنگار اجتماعی دفاع‌پرس، آیین قرعه کشی فروش ویژه پاییزه اتکا با حضور سردار حشمتی پور مدیر عامل سازمان اتکا، حجت‌الاسلام حسن‌خانی رییس عقیدتی سیاسی اتکا استان تهران، جمعی از معاونین سازمان اتکا و مسئولین فروشگاه‌های اتکا برگزار شد.

در این ويژه برنامه سردار حشمتی پور مدیر عامل سازمان اتکا با گراميداشت هفته وحدت اظهار داشت: همه مسلمانان با وحدت و انسجام بیشتر تلاش کنند سایه ظلم، کفر و نفاق در سراسر گیتی به ویژه غرب آسیا برچیده شود و شاهد صلح در منطقه باشیم.

وی بابیان اینکه بعد از دو سال به دلیل کرونا هم اكنون افتخار برگزاری جشنواره پاییزه را داريم گفت: در ۱۶ روز، ۲۳ هزار نفر از خدمات فروشگاه اتکا بهره‌مند شدند که این مسئولیت و وظیفه ما را سنگین تر می کند.

سردار حشمتی ‌پور گفت: سازمان اتکا امروز در مسیر تحول قرارگرفته است و ما به دنبال خدمات بهینه، مطلوب و بهتر به خانواده نیروهای مسلح و ایثارگران هستیم.

مدیر عامل سازمان اتکا  بابیان اینکه در اتکا براي آینده خدمات جدیدی با بهره‌گیری از تکنولوژی و قیمت تمام شده کمتر مورد توجه قرار گرفته است، گفت: از اواخر شهریور فرمول جدید تخفیف برای کالاهای اساسی در فروشگاه سراسر کشور عملیاتی شده است و توانستیم با تخفیف بیشتری رضایت‌مندی برای جامعه هدف خود ایجاد کنیم.

سردار حشمتی پور خاطرنشان کرد: از یکسال پیش در عرصه بین‌الملل وارد شدیم و در آمریکای جنوبی فروشگاه دایر کردیم؛ همچنین از دو هفته آینده در نجف و یک ماه آینده در سوریه فروشگاه‌های ما راه‌اندازی خواهند شد.

وی افزود: امیدواریم بتوانیم با همکاری کشورهای منطقه بازار مشترک منطقه را ایجاد کنیم.

همچنین در ادامه این مراسم زهدی مسئول فروش سازمان اتکا گفت: سه هزار محصول در فروش ویژه پاییزه عرضه شد؛ همچنین از ۵۴۴ فروشگاه به این جشنواره تراکنش ارسال و بیش از ۲۶ هزار نفر در این مدت به صورت واحد خرید کردند.

وی ادامه داد: مراسم قرعه‌کشی به مدت ۱۶ شب برگزار و به طور کل ۸۰۰ میلیون تومان در این مدت به برندگان اعطا شد.

انتهای پیام/241

نظر شما
پربیننده ها