فرمانده انتظامی استان خراسان رضوی:

سیره شهدا، الگوی کارکنان ناجاست

سردار «تقوی» گفت: آن چه که امروز در مجموعه نیروی انتطامی شاهد هستیم الگوبرداری کارکنان از سیره و منش شهدای والامقام است.
کد خبر: ۴۸۵۷۱۲
تاریخ انتشار: ۰۴ آبان ۱۴۰۰ - ۲۱:۲۰ - 26October 2021

به گزارش دفاع‌پرس از مشهد، سردار سرتیپ «محمدکاظم تقوی» فرمانده انتظامی استان خراسان رضوی با حضور در منزل سرهنگ «سهراب عارفخانی» از کارکنان پلیس راهور استان که چندی پیش در حین انجام مأموریت دچار سانحه شد و دعوت حق را لبیک گفت، دیدار و گفت‌وگو کرد.

سردار تقوی در این دیدار که در شهر نیشابور انجام گرفت با تجلیل از صبر خانواده عارفخانی خاصه پدر خانواده که یکی از فرزندان خود را در دوران دفاع مقدس تقدیم اسلام کرده، اظهار داشت: رضایتمندی رهبر معظم انقلاب اسلامی و همچنین تعبیر ایشان از کارکنان نیروی انتظامی به‌عنوان مجاهدان فی سبیل‌الله افتخاری برای ناجا محسوب می‌شود.

وی خاطرنشان کرد: روحیه جهادی خدمت‌رسانی و ایثارگری کارکنان نیروی انتظامی، سرمایه‌ای عظیم برای اقتدار نظام و مأموریت‌های محوله است چراکه لباس ناجا، لباس خدمت و ایثار است و این موضوع بر هیچ کس پوشیده نیست.

سیره شهدا، الگوی کارکنان ناجا است

مقام ارشد انتظامی استان در ادامه تصریح کرد: آن چه که امروز در مجموعه نیروی انتطامی شاهد هستیم الگوبرداری کارکنان از سیره و منش شهدای عظیم‌الشان است. این همکار عزیز که خود برادر شهید بود نیز با الگو قراردادن همین سیره، برای خدمت به مردم و امنیت جاده‌ها تلاش می‌کرد که امیدوارم همه ما قدردان این ایثارگری‌ها و تلاش‌ها باشیم.

سردار تقوی گفت: جایگاه نیشابور به دلیل برخورداری از شاخصه‌هایی هم چون قدمت و پیشینه تاریخی، فرهنگی، وجود شخصیت‌ها و عالمان بزرگ و سرداران شهیدی همچون شوشتری، قاجاریان، مهدیانپور و دو هزار و ۴۰۰ شهید و از همه مهمتر مزین بودن به قدوم با خیر و برکت امام رضا (ع) و متبرک شدن این شهرستان به حدیث گهربار سلسله الذهب بسیار مهم است و نتیجه آن پرورش چنین جوانانی شایسته برای نظام مقدس جمهوری اسلامی است.

در پایان این دیدار سردار تقوی ضمن تجلیل از خانواده سرهنگ عارف‌خانی، دستورات لازم را جهت رسیدگی به درخوست‌های خانواده این افسر وظیفه‌شناس صادر کرد.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها