رئیس پلیس راهور:

«ایثار» پیش‌شرط خدمت در نیروی انتظامی است

سردار «هادیانفر» گفت: لباس مقدس نیروی انتظامی، لباس ایثار و ازخودگذشتگی است و نشانه بارز آن تقديم شهدا و جانبازانی است که برای خدمت به مردم و این نظام مقدس در سرتاسر این کشور جانفشانی کرده‌‌اند و از جان خود به‌عنوان بهترین سرمایه گذشتند.
کد خبر: ۵۲۱۶۲۲
تاریخ انتشار: ۲۰ ارديبهشت ۱۴۰۱ - ۲۲:۴۰ - 10May 2022

به گزارش دفاع‌پرس از نیشابور، سردار سرتیپ «سیدکمال هادیانفر» رئیس پلیس راهور با حضور در منزل سبک‌بال عاشق سرهنگ «سهراب عارفخانی» جمعی پلیس راه فرماندهی انتظامی استان خراسان رضوی با خانواده وی دیدار و گفت‌وگو کرد.

سردار هادیانفر در این دیدار با تجلیل از استقامت خانواده‌های شهدا اظهار داشت: امروز خانواده‌های معظم شهدا از بزرگترین افتخارات و سرمايه‌های معنوی نظام مقدس جمهوری اسلامی به‌شمار می‌آیند.

وی افزود: یکی از تأکیدات سلسله مراتب فرماندهی در نیروی انتظامی سرکشی و حضور مداوم در منزل شهداست چراکه همه ما در خصوص قدردانی و همدردی با این خانواده‌های گرانقدر وظیفه داریم.

رئیس پلیس راهور گفت: شهدا الگوهای عینی ولایت‌پذیری و شاهد و ناظر ما هستند.

سردار هادیانفر تأکید کرد: لباس مقدس نیروی انتظامی، لباس ایثار و ازخودگذشتگی است و نشانه بارز آن تقديم شهدا و جانبازانی است که برای خدمت به مردم و این نظام مقدس در سرتاسر این کشور جانفشانی کرده‌‌اند و از جان خود به‌عنوان بهترین سرمایه گذشتند و این ایثار بی‌وقفه محدود به زمان و مکان نیست.

در این دیدار سرهنگ‌میش‌مست رئیس پلیس راهور استان و هیئت رئیسه فرماندهی انتظامی شهرستان نیشابور رییس پلیس راهور را در این دیدار همراهی کردند.

سردار هادیافر در پایان این دیدار با اهدای لوح یادبود از صبر و بردباری این خانوداه عارفخانی تجلیل کرد.

«ایثار» پیش‌شرط خدمت در نیروی انتظامی است

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار