مدیرکل حفظ آثار دفاع مقدس خراسان رضوی:

وحدت اسلامی، افول نظام سلطه را نزدیک‎تر می‎کند/ تفرقه در امت اسلام، هدف شیطانی دشمنان

سردار «یوسفعلی‌زاده» گفت: دشمنان اسلام با مرزبندی‌های مذهبی به دنبال ایجاد تفرقه بین مسلمانان هستند؛ بر همین اساس باید کمک کنیم تا امت جهان اسلام با عبور از این مرزبندی‌ها خود را باور کند که اگر این امر محقق شود جبهه مقاومت در برابر شیطان بزرگ آمریکا گسترش می‌یابد و همین وحدت افول این دولت جنایتکار را نزدیکتر می‌کند.
کد خبر: ۴۸۵۷۷۱
تاریخ انتشار: ۰۵ آبان ۱۴۰۰ - ۱۱:۰۰ - 27October 2021

به گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از مشهد، سردار سرتیپ دوم پاسدار «حسینعلی یوسفعلی‌زاده» مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس خراسان رضوی در نشست بصیرتی که با حضور جمعی از اعضای بسیج فرهنگیان سپاه امام رضا (ع) در دانشگاه فرهنگیان مشهد برگزار شد، اظهار داشت: امت حزب الله با پیروزی انقلاب اسلامی، جنگ پایان‌ناپذیری را با باطل رقم زد و تا امروز تقابل حق و باطل جریان دارد.

وی افزود: دامنه سربازان اسلام در جبهه مقاومت روز‌به‌روز در حال گسترش است و نظام سلطه گسترش جریان مقاومت را برنمی‌تابد.

مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس خراسان رضوی تصریح کرد: در طول حیات انقلاب اسلامی دنیای استکبار حتی یک لحظه هم دست از دشمنی با انقلاب اسلامی بر نداشته‌، اینکه نظام مقدس جمهوری اسلامی بر خلاف میل مستکبرین عالم و علی‌رغم همه دشمنی‌ها به حرکت رو به پیش خود با قدرت ادامه می‌دهد بزرگترین تنبیه برای نظام سلطه است.

این مسئول تأکید کرد: باید با تکیه به توانمندی‌های داخلی در مسیر توسعه و آبادانی بیش از پیش ایران اسلامی گام برداریم و در برابر زیاده‌خواهی‌های مستکبرین عالم همچون گذشته بایستیم.

یوسفعلی‌زاده در بخش دیگری از سخنانش شکل‌گیری جبهه مقاومت را از نتایج تأسی جهان اسلام به اندیشه انقلاب اسلامی دانست و تأکید کرد: امروز جبهه مقاومت هویت پیدا کرده، دوران غربت اسلام به سرآمده و دوران گسترش اسلام ناب محمدی (ص) در منطقه و عالم فرارسیده است.

مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس بیان داشت: دشمنان اسلام با مرزبندی‌های مذهبی به دنبال ایجاد تفرقه بین مسلمانان هستند لذا ما باید کمک کنیم تا امت جهان اسلام با عبور از این مرزبندی‌ها خود را بازیابد و در جهت حفظ وحدت کلمه گام بردارد. اگر جهان اسلام خود را باور کرد، جبهه مقاومت در برابر شیطان بزرگ آمریکا گسترش می‌یابد و همین وحدت افول این دولت جنایتکار را نزدیکتر می‌کند.

وی هوشیاری مردم را در برابر جریان نفاق لازم و ضروری دانست و ادامه داد: هر کجا استکبار حضور پیدا کرده بذر نفاق و دشمنی پاشیده است لذا باید با ارتقای سطح آگاهی و بصیرت آحاد مردم، در جهت زدودن ساحت جامعه از عناصر ناپاک و ایادی داخلی دشمن تلاش کنیم.

این مسئول گفت: امروز جمهوری اسلامی در سایه هدایت‌های داهیانه امام خمینی (ره) و رهبر معظم انقلاب اسلامی، مجاهدت شهدا و ایثارگران و پایمردی و ایستادگی امت حزب‌الله در برابر یاوه‌گویی‌های استکبار به جایگاه ویژه‌ای در سطح منطقه‌ و بین‌الملل دست پیدا کرده است، برای ارتقای این جایگاه و به‌ اهتزار درآمدن پرچم انقلاب اسلامی در بام دنیا باید مقاومت را به‌عنوان اصل راهبردی نظام سرلوحه همه فعالیت‌ها و اقدامات قرار دهیم.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار