یادداشت/ سعید شهرابی فراهانی

عربده‌کشی صهیونیست‌ها برای برنامه هسته‌ای ایران

هراس رژیم صهیونیستی از ایران به این خاطر است که آنها خوب دریافتند خانه عنکبوتی که در برابر موج تظلم‌خواهی آزادگان بنا کرده‌اند در حال نابودی است بنابراین به‌دنبال آن هستند تا با اقدام علیه برنامه هسته‌ای ایران زوالشان را به تأخیر بیندازند.
کد خبر: ۴۸۵۷۷۴
تاریخ انتشار: ۰۵ آبان ۱۴۰۰ - ۱۱:۰۵ - 27October 2021

بدمستی صهیونیستی و عربده‌کشی برای برنامه هسته‌ای ایرانگروه اخبار داخلی دفاع‌پرس- سعید شهرابی فراهانی؛ چند سال قبل باراک اباما رئیس جمهوری وقت ایالات متحده آمریکا در خصوص برنامه هسته‌ای ایران گفت که اگر می‌توانست حتی پیچ و مهره‌های تجهیزات و تأسیسات اتمی کشور را نیز باز می‌کرد.

اگرچه اباما با قصد قربت به لابی یهود و رژیم صهیونیستی هر کاری از دستش بر می‌آمد برای کاهش و نابودی توان هسته‌ای صلح آمیز جمهوری اسلامی ایران انجام داد و در برجامی که کماکان در کش و قوس است؛ چوب لای چرخ پیشرفت فناورانه ملت ایران گذاشت ولی با این همه، باز هم در کسب رضایت کامل نتانیاهو ناکام ماند. زیرا نتانیاهو و دولت جعلی صهیونیستی به چیزی کمتر از منکوب و سرکوب شدن ایرانیان راضی نشده و نخواهند شد.

هراس رژیم صهیونیستی از ایران صرفاً یک بحران روانی در مقامات و تصمیم گیران این رژیم نیست، بلکه آوارگان دیروز و سران امروز صهیونیست به واسطه پیوند با ضلع مذهبی افراطی صهیونیسم؛ خوب دریافته اند که خانه عنکبوتی که در معرض سیلاب تظلم‌خواهی آزادگان جهان – اعم از اعضای محور مقاومت، نهضت‌های رهایی بخش، مخالفان آپارتاید در سراسر جهان و ... - بنا کرده‌اند؛ چگونه و با پرچمداری چه جریانی ویران شده و وارثین سرزمین‌های اشغالی چه کسانی هستند.

آنچه در این میانه جلب توجه می‌کند این نکته است که اتاق فکر امنیتی – نظامی رژیم صهیونیستی با کدام تحلیل به نتیجه رسیده است که اقدام سخت علیه اماکن، تأسیسات و شخصیت‌های علمی هسته‌ای ایران؛ زوال این رژیم را به تاخیر انداخته یا منتفی می‌کند؟ آیا صهیونیست‌های مزوّر بر روی افراد یا جریان‌های خاصی حساب کرده و پازلی را برای این موضوع طراحی کرده اند؟ پاسخ این پرسش، مطالبه مخاطبان ارجمند از این قلم باشد تا به وقتش!

جوالدوز زدن به اتاق‌های فکر و عملیات اسرائیل، نافی سوزن زدن به خود نیست. شاید خوانندگان گرامی تصوّر کنند که به دلیل ممانعت از سوءاستفاده‌های دشمن قسم خورده ملت ایران؛ ملأ جای طرح مباحث انتقادی نیست. پس اجازه دهید صرفاً به برخی از پستونشینان عافیت طلب یادآوری کنیم که در قاموس مکتب اسلام، مذهب شیعه، انقلاب اسلامی، سیره امام راحل (که رضوان خدا بر او باد)، شیوه سیاست ورزی رهبر معظم انقلاب اسلامی و نهایتاً عملکرد شهدای انقلاب، دفاع مقدّس، دفاع از وطن و حرم؛ مبارزه با اسرائیل موضوعی پاره وقت نیست، بلکه تکلیفی است که در اعضا و جوارح جوانمردان و آزادگان عالم جاری است.

تفکر راهبردی مبارزه با صهیونیست‌های کودکش و اشغالگر -این حرمله‌های دوران معاصر- در قلب، و زبان و دست‌های پرتوان جبهه مظلومین و مستضعفین جای خود را پیدا کرده است و تیر‌های که به کانون شرارت و فتنه منطقه شلیک می‌شود، به لوله سلاح‌ها برنمی‌گردند. به کسانی از این مبارزه خسته یا پشیمان هستند یا تحت تأثیر تحلیل‌های مغلوط، دفع شرّ مستمر اسرائیل را جزء اولویت‌های کنونی کشور به حساب نمی‌آورند یا اسف‌بارتر از همه این‌ها در توّهم تنش زدایی با اسرائیل! و زمینه چینی برجام منطقه‌ای و اجرای پنهانی و آزمایشی پیمان ابراهیم ۲ هستند این بشارت را می‌دهیم که در صورت تداوم خواب غفلت، با لگد دشمن بیدار خواهند شد.‌

می‌بایست توجه داشت که رژیم صهیونیستی از هیچ ابزاری برای دور نگاه داشتن جبهه مقاومت از فضای حیاتی خود صرفنظر نمی‌کند. خواه این دستاویز اختلافات و تفرقه افکنی قومی و مذهبی در داخل باشد یا تحریک سیاستمداران نابخرد در مناطق همجوار ایران یا تهدیدات به حمله هوایی علیه اماکن حیاتی و حساس کشور. نبرد امنیتی-اطلاعاتی با اسرائیل نیز تنها یکی از سطوح جنگ چندلایه و ترکیبی است. بی تفاوت کردن یا معترض ساختن مردم به موضوع مقابله با رژیم صهیونیستی (مانند شعار‌های فتنه ۸۸، نه غزه – نه لبنان، سوریه را رها کن و ...) توسط عوامل نیابتی آن از قبیل گروهک تروریستی منافقین، اکانت‌های آموزش دیده و وابسته در شبکه‌های اجتماعی فارسی زبان، تلویزیون‌های ۲۴ ساعته و حتی سلبریتی‌های ناآگاه، یکی دیگر از ابعاد این ماجرای پیچیده است. در مقابل نیز دستگاه‌های امنیتی، اطلاعاتی، نظامی و انتظامی ایران خود را برای روز واقعه آماده می‌سازند!

انتهای پیام/ ۳۵۱

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار