مسئول بسیج دانشجویی «ابرکوه» خبر داد؛

کمک مومنانه دانشجویان ابرکوهی به دانش‌آموزان کم‌بضاعت

«طالب‌پور» گفت: بسیج دانشجویی ابرکوه در آغاز سال تحصیلی به‌منظور کمک به دانش‌آموزان کمتر برخوردار و خانواده های آسیب‌دیده از کرونا، اقدامات متعددی را در دستور کار قرار داد.
کد خبر: ۴۸۵۸۱۰
تاریخ انتشار: ۰۵ آبان ۱۴۰۰ - ۱۳:۵۹ - 27October 2021

به گزارش دفاع‌پرس از یزد، «محمدعلی طالب‌پور» مسئول بسیج حوزه «ابرکوه» اظهار داشت: بسیج دانشجویی ابرکوه در آغاز سال تحصیلی به‌منظور کمک به دانش‌آموزان کمتر برخوردار و خانواده‌های آسیب‌دیده از کرونا، اقدامات متعددی را در دستور کار قرار داد.

وی افزود: این اقدامات با همکاری دانشجویان بسیجی دانشگاه پیام نور و دانشگاه آزاد ابرکوه و همچنین جمعیت امام حسن (ع) صورت پذیرفت.

طالب‌پور اظهار کرد: تهیه و توزیع ۳۰ بسته لوازم‌التحریر ایرانی برای دانش‌آموزان نیازمند در جهت حمایت از این عزیزان و همچنین ترویج حمایت از تولید ملی، از جمله این اقدامات بود.

وی خاطرنشان کرد: تهیه ۲۵ بُن خرید لوازم‌التحریر به مبلغ ۲۰۰ هزار تومان و توزیع بین دانش‌آموزان نیازمند نیز به همت دانشجویان انجام گرفت.

مسئول بسیج حوزه ابرکوه اضافه کرد: در همین راستا کتب درسی دست دوم جمع‌آوری شد که پس از تفکیک و بسته‌بندی بین دانش‌آموزان کمتر برخوردار توزیع شد.

وی گفت: حل مشکلات مردم مستضعف همواره یکی از دغدغه‌های مهم دانشجویان بوده که مطالبه‌گری از مسئولین آن‌ها را از تلاش فردی و عملی برای حل آن باز نداشته است.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار