رئیس سابق سازمان بهزیستی:

تحریم‌های ظالمانه آمریکا شرایط نیازمندان را سخت‌تر کرد

قبادی دانا گفت: بخش زیادی از جامعه هدف بهزیستی به سبب تحریم‌های ظالمانه‌ی آمریکا و بحران کرونا که در دو سال اخیر به اوج رسید علاوه بر محرومیت‌ها و نیاز‌های قبلی با سختی‌های مضاعفی رو به رو شدند.
کد خبر: ۴۸۵۸۳۷
تاریخ انتشار: ۰۵ آبان ۱۴۰۰ - ۱۴:۰۳ - 27October 2021

تحریم‌های ظالمانه آمریکا شرایط نیازمندان را سخت‌تر کردبه گزارش گروه اجتماعی دفاع‌پرس، وحید قبادی دانا رئیس سابق سازمان بهزیستی در آئین تکریم و پاسداشت روسای فعلی و سابق این سازمان و معارفه رئیس جدید بهزیستی کشور، اظهار داشت: به مدت دو سال و ۱۰ ماه فرصت خدمت‌گزاری به جامعه‌ی هدف سازمان بهزیستی و بهره‌مندی از همراهی همکارانم در این سازمان به من عطا شد.

رئیس سابق سازمان بهزیستی کشور بیان کرد: در مدت خدمت‌گزاری من، با حوادث تلخ و شیرین و تنگنا‌ها و گشایش‌های فراوانی رو به رو بودیم که با عنایت اهل بیت (ع) و همت همکاران ستادی و استانی که در هر شرایطی خم به ابرو نیاوردند، در سراسر ایران سپری شدند.

قبادی دانا با بیان این که تلاش خالصانه و ایثارگرانه و تمام وقت همکارانمان در سراسر کشور با همه‌ی وجود برای بندگان خدا در آخرت سایه‌بان آن‌ها خواهد بود تصریح کرد: بر این باوریم که طیف گسترده و متنوع آحاد جامعه سازمان غیر از خداوند متعال پناهی ندارند و هنگامی به این سازمان می‌رسند که از تمامی مسیر‌های دیگر ناامید شده‌اند.

وی افزود: نوع برخورد با جامعه هدف این سازمان و همدلی و همراهی با مشکلات آن‌ها از عهده دل سوختگانی بر می‌آید که آموخته‌اند چگونه با تاب‌آ‌وری در مواجهه با حجم وسیع مشکلات به بهترین شکل یار و یاور و مددکار دردمندان باشند.

رئس سابق سازمان بهزیستی با اشاره به این که در دو سال گذشته تلاش‌های خوبی برای جبران مادی زحمات همکارانم در سازمان بهزیستی صورت گرفته است اظهار کرد: همچنان معتقد هستم سازمان بهزیستی به سبب سختی وظایف حوزه ماموریتی که همه روزه و به صورت دائمی دارند باید بیش از پیش مورد توجه قرار گیرند.

قبادی دانا ادامه داد: بخش زیادی از جامعه هدف سازمان به سبب تحریم‌های ظالمانه‌ی آمریکا و بحران کرونا که در دو سال اخیر به اوج رسید علاوه بر محرومیت‌ها و نیاز‌های قبلی با سختی‌های مضاعفی رو به رو شدند.

وی افزود: افراد دارای معلولیت ناشنوایان، نابینایان و معلولین داری معلولیت جسمی و حرکتی افراد و خانواده‌های دارای معلولین ذهنی بیماران روانی و سایر جامعه هدف شیرزنان سرپرست خانوار کودکان فاقد سرپرست موثر کودکان کار و آسیب دیده بیماران ناشی از مصرف مواد و سایر افرادی که تحت پوشش این سازمان هستند هر کدام مسیر پر دست‌اندازی دارند.

رئیس سابق سازمان بهزیستی اظهار کرد: مسئولین ارشد نظام و در راس آن‌ها مقام معظم رهبری که لطف و عنایت ایشان شامل حال سازمان بهزیستی و جامعه هدف این سازمان بوده و همچنین مجموعه‌های حاکمیتی تحت امر ایشان اعضا محترم هیات دولت و نمایندگان محترم مجلس شورای اسلامی و عزیزان قوه قضائیه در کنار سازمان بهزیستی با حمایت دلسوزانه به یاری جامعه هدف بهزیستی آمدند تا با کم‌ترین آسیب از این مسیر عبور کنیم.

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار