رئیس شورای اسلامی شهر تهران:

تعامل خوبی بین مدیریت شهری تهران و مجلس وجود دارد

چمران با بیان اینکه تعامل خوبی بین مدیریت شهری تهران و مجلس وجود دارد، گفت: قرار است دیدار‌های مشترکی با نماینده‌های مجلس شورای اسلامی داشته باشیم و حتی بازدید‌های مشترکی از نقاط مختلف تهران صورت بگیرد.
کد خبر: ۴۸۵۹۴۱
تاریخ انتشار: ۰۶ آبان ۱۴۰۰ - ۱۰:۲۰ - 28October 2021

تعامل خوبی بین مدیریت شهری تهران و مجلس وجود دارد

به گزارش گروه سایر رسانه‌های دفاع‌پرس، «مهدی چمران» رئیس شورای اسلامی شهر تهران در گفت‌وگویی در مورد تعامل مدیریت شهری تهران با مجلس شورای اسلامی، اظهار داشت: هفته گذشته اعضای شورای اسلامی شهر تهران به همراه  «علیرضا زاکانی» شهردار تهران با اعضای مجلس شورای اسلامی نشستی داشتیم تا مشکلات مختلف را مورد بررسی قرار دهیم.

وی افزود: در این جلسه در مورد مشکلات حمل و نقل شهر تهران و نیاز پایتخت به تأمین مترو و اتوبوس تأکید شد و خوشبختانه به نتایج خوبی نیز رسیدیم؛ موضوع مهم این است که تعدادی از اعضای محترم مجلس شورای اسلامی با توجه به سابقه حضور در مدیریت شهری تهران درک خوبی از مشکلات پایتخت داشتند و امیدواریم مشکلات شهر تهران را با تعامل با مجلس شورای اسلامی حل کنیم.

رئیس شورای اسلامی شهر تهران گفت: قرار است دیدار‌های مشترکی با نماینده‌های مجلس شورای اسلامی داشته باشیم و حتی بازدید‌های مشترکی از نقاط مختلف تهران صورت بگیرد.

منبع: میزان

انتهای پیام/ ۹۱۱

نظر شما
پربیننده ها