امام جمعه آبادان:

دولت رئیسی در مبارزه با فساد، عزمی جدی دارد

غبیشاوی گفت: متاسفانه در سال‌های اخیر که پشت سر گذاشتیم فساد در دستگاه‌های دولتی به خصوص در حوزه اقتصادی را شاهد بودیم، اما در دولت رئیسی مبارزه با فساد با عزم جدی دنبال می‌شود.
کد خبر: ۴۸۶۱۱۵
تاریخ انتشار: ۰۷ آبان ۱۴۰۰ - ۱۹:۴۱ - 29October 2021

دولت رئیسی درمبارزه با فساد، عزمی جذی داردبه گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از اهواز، حجت الاسلام «عبدالحسن غبیشاوی» در آیین عبادی سیاسی این هفته نماز جمعه آبادان با اشاره به سفر ریاست قوه قضائیه به استان خوزستان، اظهار داشت: سفرهای استانی مسئولان دولت رئیسی برکات بسیاری داشته و ادامه دارد.

وی افزود: متاسفانه در سالهای اخیر که پشت سر گذاشتیم فساد در دستگاه‌های دولتی به خصوص در حوزه اقتصادی شاهد بودیم اما در دولت رئیسی مبارزه با فساد با عزم جدی دنبال می‌شود.

حجت الاسلام غبیشاوی با اشاره به وضعیت کرونا در آبادان گفت: خوشبختانه وضعیت کرونا در کشور و منطقه فروکش کرده اما باید مواظب باشیم که دوباره انتشار این ویروس افزایش پیدا نکند.

خطیب جمعه آبادان بیان داشت: این ویروس هر بار ماهیت خود را تغییر می دهد لذا از همه اقشار جامعه انتظار داریم شیوه های بهداشتی را رعایت کنند و تزریق واکسن می تواند در قطع زنجیره این ویروس کمک کند.

وی از همه اقشار جامعه خواست از برگزاری مراسم شادی و عزا خوداری کنند و افزود: از سادات، شیوخ عشایر، نخبگان، روحانیون و همه اقشار جامعه استدعا داریم که سنت‌های نامناسب را تغییر دهند و اطعام در مساجد را کاهش دهند و از مراسم دورهمی خوداری کنند.

غبیشاوی در بخش دیگری به شهادت «بهنام محمدی» اشاره کرد و گفت: شهدای ما در انقلاب اسلامی و دفاع مقدس الگویی از حماسه کربلا، امامت و ولایت هستند لذا جوانان ما هر چند امروز در دوران جنگ نظامی نیستیم اما جنگ و تهاجم فرهنگی تاثیر بسزایی در تربیت آنها دارد.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار