برگزاری تجمع بزرگ یوم الله ۱۳ آبان در بابلسر

تجمع بزرگ یوم الله ۱۳ آبان پنجشنبه در بابلسر برگزار خواهد شد.
کد خبر: ۴۸۶۶۲۰
تاریخ انتشار: ۱۰ آبان ۱۴۰۰ - ۱۱:۰۳ - 01November 2021

برگزاری تجمع بزرگ یوم الله ۱۳ آبان در بابلسر + پوستربه گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از ساری، سیزده آبان یکی از روز‌های پرفروغ تاریخ انقلاب اسلامی ایران است که برای پاسداشت این رویداد مهم هر ساله برنامه‌هایی در سراسر کشور برگزار می‌شود که از جمله آن راهپیمایی بزرگ این یوم الله است. با شیوع کرونا ویروس و محدودیت‌های کرونایی گرامیداشت این روز به شیوه‌های مختلف در بستر فضای مجازی از سوی مسئولین و گروه‌های مختلف فرهنگی، هنری و بخصوص دانش آموزان انجام می‌شود.

امسال نیز با تشکیل ستاد بزرگداشت این مناسبت در سطح شهرستان‌ها، برنامه‌ها هم در فضای مجازی و هم به صورت همایشی و با رعایت پروتکل‌های بهداشتی برگزار خواهد شد و مردم ولایتمدار و انقلابی ایران اسلامی در حمایت از نظام جمهوری اسلامی و ولایت فقیه، علیه استکبار جهانی در راهپیمایی و تجمعات به میدان خواهند آمد و نفرت و انزجار خود را از استکبار جهانی و در راس آن آمریکای جنایتکار فریاد خواهند زد.

تجمع بزرگ یوم الله ۱۳ آبان روز ملی مبارزه با استکبار جهانی یکی از این برنامه‌هاست که پنجشنبه به صورت راهپیمایی ساعت ۹:۳۰ صبح از مقابل سپاه پاسداران شهرستان بابلسر آغاز می‌شود و به سمت میدان شهدا ادامه خواهد یافت. در این مراسم حجت الاسلام «حیدر مصلحی» رئیس سازمان نشر آثار و ارزش‌های مشارکت روحانیون در دفاع مقدس سخنرانی خواهد داشت.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار