مدیرکل نهاد کتابخانه‌های عمومی استان گیلان:

ایجاد امید برای رسیدن به آینده از ویژگی‌های بیانیه گام دوم انقلاب است

«کرمی» ایجاد امید برای رسیدن به آینده را از جمله ویژگی‌های بیانیه گام دوم انقلاب خواند و گفت: با بهره‌گیری از افراد خلاق و توانمند می‌توانیم به سمت تمدن اسلامی حرکت کرده و زمینه ظهور را فراهم کنیم.
کد خبر: ۴۸۶۷۰۸
تاریخ انتشار: ۱۰ آبان ۱۴۰۰ - ۱۷:۳۳ - 01November 2021

ایجاد امید برای رسیدن به آینده از ویژگی‌های بیانیه گام دوم انقلاب است

به گزارش دفاع‌پرس از رشت، نشست بررسی نقش دانش‌آموزان در تحقق بیانیه گام دوم انقلاب امروز (دوشنبه) در آستانه فرارسیدن ۱۳ آبان توسط اداره کل کتابخانه‌های عمومی استان گیلان و با همکاری اتحادیه انجمن‌های اسلامی دانش‌آموزان استان به شکل مجازی برگزار شد.

«پریسا کرمی» مدیرکل نهاد کتابخانه‌های عمومی استان گیلان در ابتدای این نشست مجازی ایجاد یک باب جدید در اندیشه دانش‌آموزان و کمک برای داشتن ایرانی آباد و سرافراز را محور این برنامه خواند و اظهار داشت: رویداد ۱۳ آبان یادآور خاطراتی در اندیشه همه ماست که با تبعید امام خمینی (ره)، به خاک و خون کشیدن دانش‌آموزان انقلابی و تسخیر لانه جاسوسی مصادف بود.

مدیرکل نهاد کتابخانه‌های عمومی گیلان با تاکید بر اینکه هیمنه پوشالی استکبار جهانی با تسخیر لانه جاسوسی فرو ریخت تصریح کرد: بیانیه گام دوم انقلاب در واقع خطاب به جوانان ایران اسلامی بود و در این بیانیه بسیار مهم سه نکته خودسازی، جامعه‌سازی و تمدن سازی در آن مطرح شده است.

وی با اشاره به اینکه در صورت ایجاد توانمندی و باور در اندیشه جوانان می‌توانیم جامعه‌ای خلاق را رقم بزنیم خاطرنشان کرد: بیانیه گام دوم انقلاب اسلامی در آستانه چهلمین سال استقرار نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران توسط رهبر معظم انقلاب اسلامی ابلاغ شد و در راستای نیل به سمت جامعه‌ای توسعه یافته اسلامی باید به اهداف و رویکرد‌های آن توجه ویژه داشت.

کرمی ایجاد امید برای رسیدن به آینده را از جمله ویژگی‌های بیانیه گام دوم انقلاب خواند و افزود: با بهره‌گیری از افراد خلاق و توانمند می‌توانیم به سمت تمدن اسلامی حرکت کرده و زمینه ظهور را فراهم کنیم؛ از طرفی امیدواریم این جلسه آغازی باشد تا در سال‌های آینده نیز چنین برنامه‌هایی برای جوانان و دانش‌آموزان داشته باشیم.

در ادامه «محمد لطیفی» مسئول اتحادیه انجمن‌های اسلامی دانش‌آموزی گیلان نیز با تاکید بر اینکه جلسه مذکور از نشست‌های اعتقادی و تکلیفی محسوب می‌شود که این نهاد فرهنگی به آن اقدام کرده است ابراز داشت: اگر ما می‌خواهیم برای ظهور امام زمان (عج) تلاش کنیم باید گوش به فرمان ولی فقیه باشیم.

تقدیر از دانش‌آموزان برتر اتحادیه انجمن اسلامی دانش‌آموزی گیلان، پخش تیزر یازدهمین جشنواره کتابخوانی رضوی، معرفی کتاب کار بیانیه گام دوم انقلاب و کتاب داستانی دکل که در همین مورد نوشته شده‌اند از دیگر بخش‌های این مراسم بود.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار