خانواده شهید تازه تفحص شده موزه انقلاب اسلامی و دفاع مقدس تجلیل می‌شوند

مراسم شناسایی هویت یکی از شهدای گمنام حاضر در موزه ملی انقلاب اسلامی و دفاع مقدس فردا (چهارشنبه) همزمان با سالگرد شهادت این شهید در محل این موزه برگزار می‌شود.
کد خبر: ۴۸۶۷۹۴
تاریخ انتشار: ۱۱ آبان ۱۴۰۰ - ۱۲:۲۵ - 02November 2021

مراسم تکریم خانواده معظم شهید تعیین هویت شده در موزه ملی انقلاب اسلام و دفاع مقدسبه گزارش گروه حماسه و جهاد دفاع‌پرس، مراسم شناسایی هویت یکی از شهدای گمنام خاکسپاری شده در موزه ملی انقلاب اسلامی و دفاع مقدس فردا (چهارشنبه) همزمان با سالگرد شهادت این شهید والامقام در محل این موزه با حضور خانواده شهید بزرگوار و تعدادی از مقامات کشوری و لشکری برگزار می‌شود.

پیش از این علی‌اصغر جعفری، مدیر عامل موزه ملی انقلاب اسلامی و دفاع مقدس از شناسایی هویت یکی از شهدای حاضر در این مجموعه فرهنگی - ارزشی، براساس آزمایشات DNA خبر داده بود.

همزمان با افتتاح موزه ملی انقلاب اسلامی و دفاع مقدس، پیکر پاک تعدادی از شهدای گمنام در محوطه موزه به خاک سپرده شد. با گذشت زمان هویت یکی از این شهدا شناسایی شد و بعد از مدتی هویت برادر این شهید که او هم گمنام بود و در کنار هم به خاک سپرده شدند، مورد شناسایی قرار گرفت.

پیش از این هویت سه شهید، شامل دو برادر شهید دوران دفاع مقدس، پاسدار شهید عبدالرحمان گلچینی ۲۰ ساله و پاسدار شهید علیرضا گلچینی ۲۲ ساله که هر دو در عملیات خیبر و در منطقه عملیاتی مجنون به شهادت رسیده بودند و همچنین هویت شهید عباس امیدی، که پیکر همه آن‌ها در مقبره‌الشهدای گمنام موزه ملی انقلاب اسلامی و دفاع مقدس به خاک سپرده شده، مورد شناسایی قرار گرفت.

انتهای پیام/ 141

نظر شما
پربیننده ها