مدیرکل حفظ آثار دفاع مقدس کرمانشاه:

هویت یک شهید گمنام در کرمانشاه شناسایی شد

سردار «باباخانی» گفت: با گذشت ۳۴ سال از جنگ تحمیلی، با تلاش گروه‌های تفحص، هویت یک شهید گمنام والامقام با انجام آزمایش دی‌ان‌ای در کرمانشاه مشخص شد.
کد خبر: ۴۸۶۹۶۹
تاریخ انتشار: ۱۹ آبان ۱۴۰۰ - ۱۴:۳۵ - 10November 2021

هویت یک شهید گمنام در کرمانشاه شناسایی شدسرتیپ دوم پاسدار «ناصر باباخانی» مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان کرمانشاه در گفت‌وگو با خبرنگار دفاع‌پرس از شناسایی هویت یک شهید گمنام در این استان با تلاش کمیته جست‌وجوی مفقودین ستاد کل نیرو‌های مسلح از طریق آزمایش دی‌ان‌ای خبر داد و اظهار داشت: پیکر مطهر این شهید والامقام در منطقه «فاو» کشف و به‌دلیل نداشتن علائم شناسایی، از معراج‌الشهدای تهران به‌عنوان شهید گمنام به استان کرمانشاه منتقل و به‌همراه دو شهید گمنام دیگر در تپه «عباسعلی» اسلام‌آباد به خاک سپرده شدند.

وی افزود: پیکر مطهر این شهید گمنام متعلق به شهید «فتحعلی قراباغی» از رزمندگان استان همدان است که در سال ۱۳۶۴ در فاو به شهادت رسیده است.

مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان کرمانشاه خاطرنشان کرد: با هماهنگی‌های صورت‌گرفته، خانواده معظم این شهید تازه شناسایی‌شده به‌زودی به شهرستان «اسلام‌آباد غرب» مراجعه و پس از ۳۶ سال چشم‌انتظاری، مزار مطهر شهید خود را در آغوش خواهند گرفت.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار