سردار فضلی:

ایثار شهدا باعث استحکام پایه‌های انقلاب اسلامی است

جانشین معاون هماهنگ‌کننده سپاه پاسداران گفت: اگر خون مطهر شهدا نبود، ما ارمغانی برای نسل‌های آینده نداشتیم، خون شهدا پایه‌های انقلاب اسلامی را مستحکم کرد و اگر چهار دهه از عمر انقلاب می‌گذرد از برکت خون شهیدان است.
کد خبر: ۴۸۶۹۷۷
تاریخ انتشار: ۱۲ آبان ۱۴۰۰ - ۱۰:۱۴ - 03November 2021

به گزارش خبرنگار حماسه و جهاد دفاع‌پرس، سردار «علی فضلی» جانشین معاون هماهنگ‌کننده سپاه پاسداران در مراسم گرامیداشت یاد شهید «جمال محمدشاهی» که صبح امروز (چهارشنبه) در موزه ملی انقلاب اسلامی و دفاع مقدس برگزار شد، اظهار داشت: سلام و درود خدا به شهدای اسلام و شهدای دفاع مقدس، شهدای مدافع حرم و شهدای آرام گرفته در موزه ملی انقلاب اسلامی و دفاع مقدس؛ امروز خوشبختم که در سالگرد شهید عزیز تازه شناسایی‌شده «جمال محمدشاهی» توفیق حضور یافتم و به مراسم سالگرد شهید دعوت شدم.

ایثار شهدا باعث استحکام پایه‌های انقلاب اسلامی است

وی ضمن عرض تسلیت و تبریک به خانواده شهدا ادامه داد: برادران و خواهران و ملت شریف ایران، اگر خون مطهر شهدا نبود، ما ارمغانی برای نسل‌های آینده نداشتیم، خون شهدا پایه‌های انقلاب اسلامی را مستحکم کرد و اگر چهار دهه از عمر انقلاب می‌گذرد از برکت خون شهیدان است.

سردار فضلی گفت: این شهید والامقام در عملیات والفجر ۴ در منطقه دشت «شیلر» به شهادت رسید، برای این عملیات پنج ماه برنامه‌ریزی شد، این عملیات با حضور ارتش و بسیجیان و کمیته‌های انقلاب و همه آحاد رزمندگان اجرایی شد. عملیات والفجر ۲ در منطقه پیرانشهر بود و از میانه همین عملیات تصمیم اجرای عملیات والفجر ۴ گرفته شد.

وی افزود: در آن زمان ما برای آماده‌سازی عملیات حرکت کردیم و لازم بود تا توان بیشتری برای مقابله با دشمن بگذاریم، عمده رزمندگان اسلام و فرماندهان شهیدی چون صیاد شیرازی، حاج قاسم سلیمانی، حاج همت، زین‌الدین، رستگار و سایر عزیزان در هدایت این نبرد حضور داشتند. پیش بینی شده بود تصرف دره شیلر در چهار مرحله انجام شود.

ایثار شهدا باعث استحکام پایه‌های انقلاب اسلامی است

فضلی ادامه داد: ۲۷ مهر ۱۳۶۲ مرحله اول عملیات با موفقیت انجام شد، مرحله دوم نیز با موفقیت سپری شد و بخشی از دره در اختیار ما قرار گرفت و در چهارم آبان سال ۱۳۶۲ هم مرحله سوم به اجرا در آمد. برادران ارتش و سپاه مصمم به ادامه عملیات بودند و در این رشته ارتفاعات، شاهد مقابله حق و باطل بودیم، در مرحله چهارم شهید همت عملیات کرد که در بخش‌های موفق و در بخش‌های با عدم فتح روبرو شد.

سردار فضلی گفت: شهید «جمال محمدشاهی» در این عملیات به درجه رفیع شهادت نائل آمد. خانواده شهید محمدشاهی خانواده جهاد هستند. امیدوارم فردای قیامت در مقابل شهدا شرمنده نباشیم.

انتهای پیام/ ۳۶۱

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار