پیکر شهید «جمال محمدشاهی» شناسایی شد

پیکر شهید جمال محمدشاهی، از شهدای دفاع مقدس با گذشت ۳۸ سال از زمان شهادت این شهید والا مقام، شناسایی شد.
کد خبر: ۴۸۶۹۰۳
تاریخ انتشار: ۱۱ آبان ۱۴۰۰ - ۱۷:۰۴ - 02November 2021

پیکر شهید «جمال محمد شاهی» شناسایی شدبه گزارش گروه حماسه و جهاد دفاع‌پرس، امروز سه‌شنبه (۱۱ آبان ماه) علی اصغر جعفری، مدیر عامل موزه ملی انقلاب اسلامی و دفاع مقدس به همراه جمعی از معاونین و مدیران این مجموعه فرهنگی -ارزشی ضمن حضور در منزل شهید جمال محمدشاهی و ارائه نتایج آزمایشات DNA، خبر شناسایی پیکر این شهید بزرگوار را به خانواده او، اعلام کردند.

جعفری در مراسم دیدار با خانواده شهید محمدشاهی با تاکید بر جلایگاه والای شهدا و نقش آن‌ها در پاسداری و حفظ استمرار انقلاب اسلامی اظهار داشت: نکته قابل توجه در خصوص شناسایی هویت شهید محمدشاهی مربوط به زمان وقوع این اتفاق است. به عبارت دیگر تقارن زمان سالگرد شهادت شهید محمدشاهی با زمان شناسایی هویت این شهید بزرگوار بسیار قابل توجه است.

مدیر عامل موزه ملی انقلاب اسلامی و دفاع مقدس با اعلام برگزاری مراسمی به مناسبت شناسایی هویت شهید محمد شاهی این شهید خاطرنشان کرد: در راستای بزرگداشت شهید محمدشاهی و همچنین به مناسبت گرامی‌داشت سالگرد شهادت این شهید بزرگوار، فردا (چهارشنبه) ساعت ۸:۳۰ صبح مراسمی توسط موزه ملی انقلاب اسلامی و دفاع مقدس با حضور جمعی از فرماندهان و همرزمان شهید برگزار می‌شود که از خانواده این شهید راه حق برای شرکت در مراسم مذکور دعوت می‌کنیم.

در این دیدار برادر شهید جمال محمدشاهی و اقوام نزدیک او، خاطراتی از این شهید بزرگوار را بازگو کردند.

انتهای پیام/ 141

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار