مدیرکل دفتر امور بانوان استانداری یزد:

«۱۳ آبان» در تاریخ ایران‌زمین همواره زیبنده و برجسته است

«کاظمی» در پیامی ضمن تبریک فرارسیدن یوم‌الله ۱۳ آبان، اعلام کرد: «۱۳ آبان از جمله روز‌های پرفروغی است که در تاریخ ایران‌زمین همواره زیبنده و برجسته است».
کد خبر: ۴۸۷۰۲۰
تاریخ انتشار: ۱۲ آبان ۱۴۰۰ - ۱۵:۲۰ - 03November 2021

۱۳ آبان روز‌ پرفروغی است که در تاریخ ایران زمین همواره زیبنده و برجسته استبه گزارش دفاع‌پرس از یزد، «اعظم کاظمی» مدیرکل دفتر امور بانوان استانداری یزد در پیامی ضمن تبریک فرارسیدن یوم‌الله ۱۳ آبان، از اقشار مختلف بانوان یزدی جهت شرکت در تجمعی که به‌همین مناسبت برگزار می‌شود، دعوت کرد.

در متن پیام آمده است:

۱۳ آبان یادآور یکی از درخشان‌ترین صفحات تاریخ حماسی جوانان مسلمان ایران در مبارزه با استکبار جهانی است. در سیزدهم آبان سال ۱۳۵۸ جوانان و نوجوانان با فتح لانه جاسوسی آمریکا، سیلی محکمی برصورت استکبار جهانی کوبیدند.

۱۳ آبان تجلی اراده ملتی است که در مقابل تهدید سر اطاعت فرود نیاورد و اقتدار و افتخار را به بهای خون دانش‌آموزان شهید و رنج هزاران ایثارگر و شکیبایی خانواده‌های آنان، به جان خرید.

۱۳ آبان از جمله روز‌های پرفروغی است که در تاریخ ایران زمین همواره زیبنده و برجسته است؛ روزی است که فرزندان فداکار این مرز و بوم به جهانیان فهماندند که با توکل به قدرت ایمان می‌توان در برابر هر طاغوتی ایستاد.

در این برهه زنان ایرانی همانند مردان در به ثمر رساندن انقلاب اسلامی نقش اساسی ایفا کردند و اگر حمایت مادی و معنوی آنان نبود، امکان دست یافتن به پیروزی بزرگ انفلاب فراهم نمی‌شد. در کنار حضور مقتدرانه مردان در صحنه‌های دفاع از انقلاب اسلامی در مقاطع گوناگون نقش ارزشمند زنان جامعه همواره پررنگ و اساسی بوده است.

ضمن گرامیداشت این روز، از اقشار مختلف بانوان همیشه در صحنه استان یزد خواستاریم همچنان که در تمامی صحنه‌های انقلاب حضوری آگاهانه داشته‌اند، بار دیگر با حضور گسترده و فعال در برنامه تجمع ۱۳ آبان که ساعت ۱۰ صبح روز پنج‌شنبه در محل میدان «امیرچقماق» برگزار می‌شود، شرکت نمایند و بار دیگر با آرمان‌های شهدای گران‌قدر و هشت سال دفاع مقدس و امام شهدا و مقام معظم رهبری (مدظله‌العالی) تجدید میثاق کنند.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار