مسئول قرارگاه فضای مجازی سپاه استان قزوين:

رویداد تولید محتوای دیجیتال بسیج در قزوین آغاز شد

«امیری» گفت: رویداد تولید محتوای دیجیتال فضای مجازی بسیج در چهار محور در قزوين آغاز شد.
کد خبر: ۴۸۷۰۴۴
تاریخ انتشار: ۱۲ آبان ۱۴۰۰ - ۱۳:۱۸ - 03November 2021

به گزارش دفاع‌پرس از قزوین، «مرتضی امیری» مسئول قرارگاه فضای مجازی سپاه صاحب الامر (عج) استان قزوين در حاشیه برگزاری نخستین رویداد تولید محتوای دیجیتال بسیج استان قزوین که به صورت سراسری و برای سومین سال در کشور برگزار می شود، اظهار داشت: نخستین رویداد تولید محتوای دیجیتال بسیج استان قزوين و سومین رویداد سراسری تولید محتوای دیجیتال بسیج بطور همزمان در سراسر کشور در حال برگزاری است. این رویداد از روز ۱۲ تا ۱۴ آبان ماه برگزار به مدت ۴۸ ساعت در حال برگزاری است و هم اینک روز نخست آن رویداد سراسری آغاز شده است.

مسئول قرارگاه فضای مجازی سپاه صاحب الامر (عج) استان قزوين گفت: رویداد تولید محتوا دیجیتال فضای مجازی بسیج در سه حوزه انیمیشن، نرم افزار و بازی‌های تلفن همراه صورت گرفته و تیم‌های شرکت کننده در این رویداد طی چهار محور و موضوع خدمت به مردم، صرفه‌جویی، امید به زندگی و قزوين شهر هوشمند به رقابت خواهند پرداخت.

وی با اشاره به تاکید رهبر معظم انقلاب اسلامی پیرامون بیانیه گام دوم انقلاب اسلامی، دو موضوع اساسی و راهبردی با عنوان خدمت به مردم و امید آفرینی جزء مؤلفه‌های خطیر بیانیه گام دوم انقلاب است و لذا بعنوان موضوعات اساسی در این رویداد مطرح شده است تولیدگران باید پیرامون این موضوعات به رقابت بپردازند.

امیری اضافه کرد: در ثبت نام اولیه بیش از ۲۰ تیم تأیید شده که همزمان با هم به رقابت می‌پردازند که به تفکیک ۱۳ تیم در حوزه انیمیشن و پویانمایی، شش تیم در حوزه نرم‌افزار های تلفن همراه و یک تیم در حوزه بازی در رویداد حضور پیدا کرده‌اند.

مسئول قرارگاه فضای مجازی سپاه صاحب الامر (عج) استان قزوين خاطر نشان کرد: تیم‌های مذکور از بین دو تا پنج نفر بوده اما با توجه به فضا سازی این مجموعه غالبا تیم‌ها بصورت سه نفره و تعداد معدودی دو نفره هم در نظر گرفته شده اند.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار