مجموعه داستان «به عطر سبز زیتون» وارد بازار نشر شد

مجموعه‌داستان «به عطر سبز زیتون» اثر ۱۴ نویسنده جوان توسط انتشارات کتاب نیستان منتشر شد.
کد خبر: ۴۸۷۰۷۹
تاریخ انتشار: ۱۲ آبان ۱۴۰۰ - ۱۴:۰۳ - 03November 2021

مجموعه داستان «به عطر سبز زیتون» وارد بازار نشر شدبه گزارش گروه فرهنگ و هنر دفاع‌پرس، مجموعه‌داستان «به عطر سبز زیتون» اثر ۱۴ نویسنده جوان به‌تازگی توسط انتشارات کتاب نیستان منتشر و راهی بازار نشر شده است.

فاطمه آراسته، سمانه انصاریون، سارا باروتیان، مهین پایمزد، فاطمه پهلوانی، ندا جعفری، زهرا حکیمی فر، شکیبا خسروی، علیرضا دشتی، الهه شهبازی، لیلی طهرانی، فریبا فیضی، سید حمزه موسوی، زهرا یعقوبی نویسندگان داستان‌های این‌کتاب هستند که طی یک سال اخیر به فعالیت و آموزش در زمینه داستان مشغول بوده‌اند.

موضوع این‌داستان‌ها از بحران‌ها، دغدغه‌ها، دیدگاه‌ها و کنش‌ها و واکنش‌های به روز اجتماعی ریشه می‌گیرند. «به عطر سبز زیتون» یک‌تجربه جمعی و تلاشی است برای خلق داستان‌هایی که دغدغه اصلی آن‌ها نه زبان که دغدغه‌مندی موضوعی و انتقال محتوا در قالب داستان کوتاه است.

مسئولان انتشارات نیستان معتقدند خوانش این اثر با عنایت به این موارد جدای از لذت‌بخش بودن، نوید دهنده تولد و رشد نسلی تازه در داستان ایران است که از این هنر کلامی نیز ابزاری برای نمایش وجوه مختلف دیدگاه و اعتراضات خود در مواجهه با اجتماعی به شدت تند و برنده این روز‌های ایران به کار می‌برند و در این راه به دور از هیجان‌زدگی سعی دارند بی پرده و سرراست راوی آسیب‌هایی باشند که گاه از شدت رو بودن و وضوح از دیدگان بسیاری پنهان مانده است.

مجموعه داستان «به عطر سبز زیتون» در ۱۴۴ صفحه منتشر شده است.

انتهای پیام/120

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار