مدیرکل حفظ آثار دفاع مقدس بوشهر خبر داد؛

شناسایی هویت شهید گمنام تدفین شده در شهر بردخون

«غریبی» از شناسایی هویت شهید گمنام تدفین شده در شهر بردخون خبر داد و گفت: شهید «رستم علی‌بابایی شهرکی» از شهرکرد در تاریخ ۲۸ فروردین ۱۳۶۷ در سمت امدادگر و بهیار در منطقه فاو به فیض شهادت نائل آمد.
کد خبر: ۴۸۷۱۷۴
تاریخ انتشار: ۱۲ آبان ۱۴۰۰ - ۲۳:۱۱ - 03November 2021

شناسایی هویت شهید گمنام تدفین شده در شهر بردخونسرهنگ «علیرضا غریبی» مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان بوشهر، در گفت و گو با خبرنگار  دفاع‌پرس در بوشهر، ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهدا از شناسایی هویت شهید گمنام تدفین شده در شهر بردخون خبر داد و اظهار داشت: شهید «رستم علی‌بابایی شهرکی» از شهرکرد در تاریخ ۲۸ فروردین ۱۳۶۷ در سمت امدادگر و بهیار در منطقه فاو به فیض شهادت نائل آمد.

وی با اشاره به اینکه این دومین شهید گمنامی است که در استان هویت آن شناسایی شده است گفت: پیکر مطهر این شهید به‌ عنوان شهید گمنام در سال ۱۳۹۴ در شهر بردخون بندر دیر خاکسپاری شد و پس از ۳۳ سال پیکر مطهرش از طریق انجام آزمایش DNA شناسایی شده است.

مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس با بیان اینکه هماهنگی‌های لازم جهت حضور مادر شهید بر مزار مطهر فرزند شهیدش انجام گرفته است خاطرنشان کرد: یکشنبه 16 آبان میزبان خانواده این شهید هستیم.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار