معاون پارلمانی رئیس جمهور عنوان کرد؛

انسجام و وحدت نیرو‌های انقلابی در راستای خدمت‌رسانی

«حسینی» گفت: امیدواریم در عصر جدیدی که آغاز شده با انسجام و وحدت نیرو‌های انقلابی امور خدمت‌رسانی به مردم با قوت و کیفیت بهتری انجام شود.
کد خبر: ۴۸۷۲۴۶
تاریخ انتشار: ۱۳ آبان ۱۴۰۰ - ۱۲:۰۹ - 04November 2021

به گزارش دفاع‌پرس از یزد، «سید محمدحسینی» معاون پارلمانی رئیس جمهور پیش از ظهر امروز در ادامه سفر خود به استان یزد در جریان دیدار با آیت الله «محمدرضا ناصری یزدی» نماینده ولی فقیه در استان یزد، اظهار داشت: امیدواریم در عصر جدیدی که آغاز شده با انسجام و وحدت نیرو‌های انقلابی امور خدمت رسانی به مردم با قوت و کیفیت بهتری انجام شود.

آیت‌الله محمدرضا ناصری یزدی هم در این دیدار، دولت مردمی سیزدهم را فرصت مناسبی برای ایجاد تحول دانست و اظهار کرد: تحول در آموزش و پرورش از جمله الزامات اجرایی در شرایط کنونی کشور است.

وی افزود: ضعیف کردن نظام آموزشی ایران اسلامی را توطئه استکبار جهانی دانست و افزود: نظام آموزش در انقلاب اسلامی ایران باید سه عامل تدین، تفکر و تعقل را در اولویت برنامه ریزی خود قرار دهد.

امام جمعه یزد با بیان این‌که تفکر و تعقل دو سفارش جدی حق تعالی به انسان‌های مومن است، گفت: بی هویتی و سردرگمی دو آسیب جدی نظام آموزشی تهی از تعقل و تفکر است.

آیت‌الله ناصری در ادامه تولید علم را یکی از توصیه‌های مقام معظم رهبری به مسئولان و دانشگاهیان کشور دانست و بیان کرد: متأسفانه آن طور که باید رهنمود‌های رهبر انقلاب درک نشده و اجرایی نمی‌شود.

وی گفت: دانشگاه فرهنگیان گلوگاه تربیتی و توسعه فرهنگی و اجتماعی کشور است و مسئولان باید بیشتر و بهتر بر محتوای آموزشی آن نظارت و حمایت کنند.

نماینده ولی فقیه در استان یزد با بیان اینکه تحول در نظام آموزشی در دستور کار جدی دولت قرار گیرد، تصریح کرد: توجه ویژه به دانشگاه فرهنگیان از دیگر الزامات اجرایی در راستای توسعه فضای آموزشی و فرهنگ عمومی کشور است.

این مسئول انتخاب وزیر آموزش و پرورش را حائز اهمیت دانست و خاطرنشان کرد: در بدنه وزارت آموزش و پرورش باید واحدی برای توجه و برنامه‌ریزی مسائل دینی و مذهبی ایجاد شود.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار