رئیس کمیسیون برنامه و بودجه و محاسبات مجلس شورای اسلامی:

امروز قدرت جمهوری اسلامی در دنیا تثبیت شده است

«حاجی بابایی» گفت: امروز قدرت جمهوری اسلامی ایران در دنیا تثبیت شده است و و حرف اول و آخر را باید در داخل کشور بزنیم.
کد خبر: ۴۸۷۳۴۴
تاریخ انتشار: ۱۳ آبان ۱۴۰۰ - ۱۷:۳۹ - 04November 2021

امروز قدرت جمهوری اسلامی در دنیا تثبیت شده استبه گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از ساری، «حمیدرضا حاجی‌بابایی» رئیس کمیسیون برنامه و بودجه و محاسبات مجلس شورای اسلامی امروز در مراسم گرامیداشت سیزده آبان در مصلای نمازجمعه ساری اظهار داشت: سیزده آبان فلسفه انقلاب بزرگی است که بخاطر آن دانش آموزان و دانشجویان و همه اقشار جامعه شهید دادند و ایستادند و مقاومت کردند.

وی با بیان اینکه انقلاب اسلامی یک انقلاب فرهنگی اعتقادی و الهی است و به دلیل ارزش‌های اسلامی و الهی شکل گرفت، افزود: هدف اصلی و اساسی انقلاب اسلامی نشان دادن ارزش‌ها و واقعیت‌های نظام به دنیا است تا اسلام به روایت اهل بیت در دنیا پرآوازه شود و اسلام عاشورایی و اسلام انقلابی و اسلام اهل بیت شناخته شود.

حاجی بابایی بیان داشت: قبل از انقلاب، اسلام اهل بیت شناخته شده نبود و اسلام سعودی با ظلم و کفر و بی‌عدالتی همراهی می‌کرد و امروز به جرأت می‌گوییم که همه دنیا عاشورا و اهل بیت را می‌شناسند.

وی با بیان اینکه امروز در دنیا سنگرهای عاشورایی و کربلایی و اهل بیتی مستقر هستند و شهید سلیمانی نماد اسلام عاشورایی و اسلام اهل بیتی در دنیاست، تصریح کرد: امروز در تمام کشورهای اسلامی پیام اسلام ناب شنیده می‌شود و بر اساس این اسلام در دریای عمان و جلوی چشم میلیونها انسان نفتکش آمریکایی‌ها را با تمام امکانات جنگی شان گرفتیم و برگرداندیم.

حاجی بابایی خاطرنشان کرد: این در حالی است که فرانسه و آلمان و روسیه با تمام قدرت نظامی جرات نمی‌کنند در برابر آمریکا یک کلمه بگویند و سپاه پاسداران سرافراز جمهوری اسلامی که زینت نظام است و بسیجیان ما  جلوی چشم آمریکا، کشتی را می‌گیرد و برمی‌گرداند و دنیا به لرزه درآمد و نشان از قدرت اسلام اهل بیتی در دنیا است. 

حاجی بابایی بیان اشت: ملت ایران یکپارچه پشت سر نظام ایستاده اند و سخت ترین شرایط اقتصادی کشور و تحریم‌های آمریکا و ناکارآمدی افرادی با تفکر آمریکایی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در خلیج فارس و دریای عمان با خون و تمام وجودش در مقابل آمریکا و اسرائیل می‌ایستد.

وی با بیان اینکه سردار سلیمانی یک نماد است و به فرمایش رهبر معظم انقلاب اسلامی شهید سلیمانی یک مکتب است؛ مکتب مالک اشتر و انسان واقعی انقلابی است، تصریح کرد: انقلابی کسی است که چه در خلیج فارس و پشت جبهه و هر جای کشور خودش را قربانی می‌کند تا دین خدا و اسلام و مردم سرپا باشند.

این مسئول ادامه داد: امروز جمهوری اسلامی جزو قدرتمندندترین قدرتهای جهان است و آمریکا و اسرائیل در تمام نقاط دنیا فعالیت می‌کنند و ایران اسلامی با استکبار جهانی درگیر است و ما جلوتر هستیم؛ آمریکا این روزها دچار استیصال شده است و اگر از آخرین معبر عبور کنیم قدرت جهانی ما تثبیت می‌شود.

حاجی بابایی بیان داشت: ما در حال قدرت جهانی شدن هستیم تا مردم ما زندگی حسینی کنند و زندگی اقتصادی درست داشته باشند و آیندگان به این مکتب ببالند. 

این مسئول افزود: امروز آمریکا به این نتیجه رسید که با ایران نمی‌تواند کاری کند و در دنیا قدرت‌مان تثبیت شده است و حرف اول و آخر را باید در داخل کشور بزنیم.

وی مبارزه با استکبار جهانی را جهادی کار کردن و صادقانه به نظام خدمت کردن دانست و گفت: امروز مسئول باید مثل مردم زندگی کند و بزرگترین خیانت اسرائیلی بودن این است که در جمهوری اسلامی مسئول به فکر جمع کردن سرمایه باشد؛ این آمریکایی عمل کردن است و جمهوری اسلامی سلامت و آینده اش روشن است.

این مسئول با بیان اینکه این روزها روهای آزمایش انقلاب است و مطیع رهبر معظم انقلاب اسلامی نشانه انقلابی بودن است، اظهار داشت: انقلابی نباید نه یک قدم جلوتر و نه یک قدم عقب‌تر از رهبر معظم انقلاب باشد و کاملا باید همراه با ولایت بود.

حاجی بابایی خاطرنشان کرد: ابهت آمریکا هر روز بیشتر از دیروز ریخته می‌شود و این نشان دهنده عظمت انقلاب و اسلام است و ما با وجود دولت انقلابی باید تمام توان خود را بکار بگیریم و از دولت حمایت کنیم و کمک کنیم چرا که پیروزی دولت به نظام برمی‌گردد و دولت انقلابی باید پر توان و پر قدرت کار کند و اشتباه قابل پذیریش نیست. 

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار