امام جمعه گناوه:

سپاه پاسداران باری دیگر شکست را به استکبار جهانی تحمیل کردند

«رکنی حسینی» گفت: غیور مردان سپاه پاسداران و مدافعان حریم ولایت بار دیگر با اقتدار در مقابل آمریکای جنایتکار ایستادند و خفت و شکست را به استکبار جهانی تحمیل کردند.
کد خبر: ۴۸۷۳۶۱
تاریخ انتشار: ۱۳ آبان ۱۴۰۰ - ۱۹:۳۴ - 04November 2021

سپاه پاسداران باری دیگر شکست را به استکبار جهانی تحمیل کردندبه گزارش دفاع‌پرس از بوشهر، حجت الاسلام «سید عبدالهادی رکنی حسینی» امام جمعه گناوه، صبح پنجشنبه در آئین گرامیداشت یوم الله ۱۳ آبان در مصلی جمعه گناوه ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهدا اظهار داشت: ۱۳ آبان در تاریخ انقلاب اسلامی به عنوان یوم الله است و از رویدادهای مهم انقلاب که هرگز فراموش نخواهد شد.

وی گفت: ۱۳ آبان، سه حادثه مهم تبعید امام راحل (ره) در سال ۴۳، شهادت جمعی از دانش آموزان توسط رژیم ستمشاهی در سال ۵۷ و تسخیر لانه جاسوسی آمریکا در سال ۵۸ توسط دانشجویان پیرو خط امام را در خود جای داده است که هر سه این حوادث نقش بسیار مهم و تأثیرگذاری در به ثمر رسیدن و استمرار انقلاب اسلامی ایفا می‌کنند.

این مسئول با اشاره به اینکه ۱۳ آبان به عنوان روز مبارزه با استکبار جهانی است و در سال ۵۸ دانشجویان پیرو خط امام توانستند لانه جاسوسی آمریکا را به تسخیر کردند که امام خمینی (ره) ضمن حمایت از این حرکت ضد استکباری دانشجویان از آن به عنوان انقلاب دوم نام بردند افزود: هدف امروز استکبار جهانی حذف انقلاب و نظام مقدس اسلامی است و توطئه‌های مستکبرین و دشمنان از قبل پیروزی انقلاب تا کنون برای ضربه به انقلاب اسلامی ادامه داشته است ولی این توطئه‌ها با استقامت مردم خنثی شده است.

امام جمعه گناوه خاطرنشان کرد: از ابتدای پیروزی انقلاب تا کنون دشمن سخت‌ترین تحریم‌ها و تهدیدها را علیه نظام اسلامی و ملت ایران اعمال کرده است اما با همدلی، وحدت، انسجام و اتحاد مردم از همه این تهدیدها عبور کرده‌ایم و نقشه دشمنان شکست خورده است.

 امام جمعه گناوه تصریح کرد: امروز نیز دشمنان جنگ نرم را علیه کشورمان طراحی کرده‌اند که جوانان و نوجوانان، دانشجویان و دانش آموزان ایران اسلامی باید با بصیرت کامل در مقابله با جنگ نرم حضور چشمگیر داشته باشند.

وی عنوان کرد: امروز نوجوانان و جوانان و دانش آموزان کشور به عنوان آینده سازان نظام اسلامی و مخاطب بیانیه گام دوم انقلاب هستند که می‌توانند با هوشیاری، بصیرت، پشتکار، علم آموزی افق دیگری را برای نظام اسلامی ترسیم و رقم بزنند.

رکنی حسینی با بیان اینکه امروز اگر ادبیات کشور ما استکبارستیزی و روز ۱۳ آبان به عنوان روز مبارزه با استکبار جهانی در کشور ما است مهمترین و بزرگترین میراث گران بهای سیاسی و اندیشه و منظومه فکری امام خمینی (ره) است افزود: بزرگترین توصیه امام خمینی (ره) و رهبر معظم انقلاب اسلامی مبارزه با استکبار جهانی است که این دیدگاه به تاسی از اولیا و انبیا الهی است.

وی با اشاره به پیروزی غیور مردان نیروی دریایی سپاه پاسداران و مدافعان حریم ولایت با دزدان آمریکایی در خلیج فارس و دریای عمان گفت: غیور مردان سپاه پاسداران و مدافعان حریم ولایت بار دیگر با اقتدار در مقابل آمریکای جنایتکار ایستادند و خفت و شکست را به استکبار جهانی تحمیل کردند.

حجت الاسلام رکنی حسینی ادامه داد: دشمن بارها از اقتدار نیروهای مسلح و حضور به موقع نیروی دریایی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی شکست خورده است و این بار نیز که قصد دزدی نفت کشور ما را داشت با اقتدار سربازان ولایت بار دیگر مغلوب شد.

وی با اشاره به اینکه خوی استکباری آمریکا همیشه وجود داشته است گفت: آمریکا جنایتکار وقتی دید که از تحریم و تهدیدها علیه ملت ایران نتیجه نگرفته است، اقدام به دزدی نفت ایران کرد ولی در این توطئه مذبوحانه نیز سیلی محکم سربازان ولایت خورد.

امام جمعه گناوه گفت: از ویژگی‌های استکبارستیزی استقامت در برابر تمام توطئه‌های دشمنان است و ملت ایران ثابت کرده است که تهدیدها و تحریم‌های دشمنان نمی‌تواندآنها را مرعوب کند وبا اتحاد و همدلی و با تبعیت از ولایت از آرمان انقلاب دفاع خواهند کرد.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار