عضو کمیسیون امنیت ملی مجلس:

پشتیبانی از پلیس، حمایت از اقتدار نظام و امنیت مردم است

«چنارانی» در دیدار با فرمانده انتظامی شهرستان نیشابور گفت: رهبر معظم انقلاب اسلامی، پرسنل ناجا را مجاهد فی سبیل الله خطاب کردند لذا ما وظیفه داریم که از بسترسازی در زمینه تولید امنیت حمایت کنیم زیرا پشتیبانی از پلیس، حمایت از اقتدار نظام و امنیت مردم است.
کد خبر: ۴۸۷۵۷۱
تاریخ انتشار: ۱۵ آبان ۱۴۰۰ - ۱۲:۰۶ - 06November 2021

پشتیبانی از پلیس، حمایت از اقتدار نظام و امنیت مردم استبه گزارش دفاع‌پرس از مشهد، «هاجر چنارانی» نماینده مردم نیشابور، فیروزه و زبرخان در مجلس شورای اسلامی و عضو کمیسیون امنیت ملی مجلس در دیدار با سرهنگ «علیرضا حسینعلی‌زاده» فرمانده انتظامی شهرستان نیشابور با تقدیر از تلاش‌های شبانه روزی کارکنان ناجا در برقراری نظم و امنیت اظهار داشت: استمرار امنیت نیازمند مشارکت همگانی است و ما نیز در حوزه مجلس آماده هرگونه همکاری سازنده با خادمان نظم و امنیت هستیم.

وی خاطرنشان کرد: در همه ایام ما شاهد حضور و فعالیت مأموران انتظامی در مکان‌ها و نقاط مختلف کشور هستیم که با ایثارگری و تلاش شبانه‌ روزی در حال انجام وظیفه و خدمت‌رسانی به مردم عزیز می‌باشند. این که رهبر معظم انقلاب اسلامی پرسنل ناجا را مجاهد فی سبیل الله خطاب کردند، به دلیل همین تلاش‌ها و ایثارگری‌هاست.

عضو کمیسیون امنیت ملی مجلس شورای اسلامی افزود: حمایت و پشتیبانی از پلیس، حمایت از امنیت و اقتدار نظام و حمایت از مردم است و بر اساس قانون و تنوع و جنس مأموریت‌ها در نیروی انتظامی، کارکنان پلیس با نگاهی فراتر از جریان‌های اجتماعی و سیاسی به شهروندان خدمات‌رسانی می‌کنند و ثبات نظم و انضباط اجتماعی را مسئولیتی مهم برای خود می‌دانند که به سهم و نوبه خودم ضمن خداقوتی صمیمانه تقدیر می‌کنم.

چنارانی در ادامه با تقدیر از اقدامات ارزنده و جهادی فرمانده انتظامی شهرستان در زمینه‌های مختلف ابراز داشت: ارتباط معناداری بین مسائل مختلف جامعه با مقوله امنیت وجود دارد لذا همه ما وظیفه داریم با تمام توان از ظرفیت‌سازی و بسترسازی در زمینه تولید امنیت حمایت کنیم ضمن این که در مجلس هم اقدامات خوبی صورت گرفته است .

در این دیدار سرهنگ حسینعلی‌زاده ضمن تقدیر از حمایت‌های نمایندگان مردم در مجلس شورای اسلامی را پشتوانه‌ای قوی برای اقتدار ناجا برشمرد و تاکید کرد: همکاری و تعامل اساس کار ناجاست و رویکرد پلیس جامعه‎محور و مردم‎مدار استفاده از تمامی ظرفیت‌ها در راستای تأمین امنیت پایدار است.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها