مسئول سازمان اردویی، راهیان نور و گردشگری سپاه کربلا خبر داد؛

برگزاری جشنواره هنری گردشگری «چلچلا» در مازندران

«عباسپور» از برگزاری جشنواره هنری گردشگری «چلچلا» در مازندران خبر داد.
کد خبر: ۴۸۷۶۶۸
تاریخ انتشار: ۱۵ آبان ۱۴۰۰ - ۲۲:۵۱ - 06November 2021

برگزاری جشنواره هنری گردشگری «چلچلا» در مازندرانبه گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از ساری، «محمد عباسپور» مسئول سازمان اردویی، راهیان نور و گردشگری سپاه کربلا شامگاه شنبه در جمع خبرنگاران از برگزاری جشنواره هنری گردشگری «چلچلا» خبر داد و اظهار داشت: این جشنواره به همت سازمان اردویی راهیان نور و گردشگری سپاه کربلا با همکاری اداره کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان و اداره کل فرهنگ و ارشاد و سازمان بسیج رسانه و بسیج هنرمندان و رویداد ساری 2022 و کمیته مردمی این رویداد برگزار خواهد شد.

وی مهلت ارسال آثار را تا دوم بهمن ماه اعلام کرد و گردشگری تعالی بخش، سفر مسئولان و معرفی آیین و رسوم و اقامتگاه گردشگری و بومگردی و اثرات متقابل گردشگری و جامعه در استان و پتانسیل‌های مغفول مانده گردشگری استان و رویداد ساری پایتخت گردشگری کشورهای اکو در بخش‌های مختلف هنری را از جمله موضوعات برشمرد.

عباسپور بیان داشت: جریان سازی و گفتمان سازی حوزه گردشگری تعالی بخش و اهمیت حفظ زیست بوم استان مازندران و رساندن محتوا به مخاطبین یکی از بهترین و اثرگذارترین روشهای گردشگری و هنر است.

این مسئول ادامه داد: این جشنواره در قالب هنرهای تجسمی، پوستر، عکس، کاریکاتور، انیمیشن و اسنداپ کمدی و ادبیات شعر کلاسیک و نو و داستان کوتاه و ارائه مدل و اجرای تور و پژوهش برگزار می شود.

مسئول سازمان اردویی، راهیان نور و گردشگری سپاه کربلا گفت: در بخش ویژه مردمی، مردم استان و گردشگران می‌توانند با ارسال عکس و کلیپ‌های تلفن همراه در جشنواره شرکت کنند.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار