وصال مادر شهید پس از ۳۹ سال فراغ + فیلم

نماهنگی از وصال مادر شهید «حسین شکراییان» با فرزند شهیدش پس از ۳۹ چشم‌انتظاری تهیه شده است.
کد خبر: ۴۸۷۸۸۳
تاریخ انتشار: ۱۸ آبان ۱۴۰۰ - ۰۴:۳۲ - 09November 2021

به گزارش خبرنگار حماسه و جهاد دفاع‌پرس، پیدا شدن پیکر هر شهید یعنی پایان فراغ مادران و پدران چشم‌انتظار شهدا، یعنی وصال، شیرین یوسف‌های گمگشته خانواده‌های شهدا، یعنی روشن شدن چراغ امید دیگر مادران شهدا برای در آغوش کشیدن فرزندانشان، اما این بار در قاعده چند مشت استخوان و کفنی کوچک؛ اتفاقی که چند روز پیش برای خانواده شهید شکرائیان افتاد و پیکر پاک شهید پس از ۳۹ سال از شهادت به آغوش خانواده بازگشت و به چشم‌انتظاری خانواده پایان داد.

نماهنگ وصال مادر شهید پس از ۳۹ سال فراغ

شهید حسین شکرائیان متولد همدان و دانشجوی دانشگاه علم و صنعت بود که با فرمان امام (ره) برای دفاع از خاک و ناموس و اسلام به جبهه‌ها رفت و در ۲۵ آبان ماه سال ۶۱ در منطقه عملیاتی غرب به شهادت رسید. پیکر شهید در منطقه ماند و در زمره شهدای مفقودالاثر قرار گرفت تا اینکه چند سال پیش در جریان تفحص پیکر شهدا پیکر این شهید نیز کشف شد، اما به دلیل همراه نبودن مدارک شناسایی به عنوان شهید گمنام در یکی از دانشگاه‌های اصفهان به خاک سپرده شد.

با مشخص شدن نمونه دی‌ان‌ای شهید و مطابقت آن با نمونه خانواده، هویت شهید شناسایی و خبر آن در برنامه زنده تلویزیونی با حضور پدر و مادر شهید توسط کشتی‌گیر قهرمان کشور، محمدرضا گرایی در حرم مطهر امام رضا (ع) به خانواده‌اش داده شد.

چند روز پیش نیز طی مراسمی با استقبال گرم دانشجویان و مردم اصفهان خانواده شهید بر سر مزار فرزندشان حاضر شدند.

نماهنگی از حضور و وصال خانواده شهید پس از ۳۹ سال چشم‌انتظاری تولید شده که در ادامه قابل مشاهده است.

انتهای پیام/ ۱۴۱

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار