یمنی‌ها آخرین خط امداد عناصر سعودی در شمال «مأرب» را قطع کردند

نیرو‌های یمنی با تحقق دستاورد‌های جدید توانستند آخرین خط امدادی عناصر وابسته به ائتلاف متجاوز سعودی در شمال شهر مأرب را قطع کنند.
کد خبر: ۴۸۷۸۹۲
تاریخ انتشار: ۱۷ آبان ۱۴۰۰ - ۱۲:۱۹ - 08November 2021

یمنی‌ها آخرین خط امداد عناصر سعودی در شمال «مأرب» را قطع کردندبه گزارش گروه بین‌الملل دفاع‌پرس به نقل از المسیره، سلسله پیشروی‌های ارتش و کمیته‌های مردمی یمن در نبرد با عناصر وابسته به ائتلاف متجاوز سعودی همچنان ادامه دارد. نیرو‌های یمنی دستاورد جدیدی را در برابر متجاوزان محقق ساختند.

نیرو‌های یمنی توانستند بر نقاط گسترده در منطقه «الرویک» که در ۱۵ کیلومتری جاده بین‌المللی مأرب - حضرموت قرار دارد، مسلط شوند. از سوی دیگر، همزمان، نیرو‌های یمنی در شرق استان «الجوف» آخرین خطوط دفاعی عناصر وابسته به سعودی را شکستند.

رسانه‌های یمنی اعلام کردند که پیشروی در جاده بین المللی مأرب - حضرموت و نیز شکسته شدن آخرین خطوط دفاعی عناصر سعودی در شرق «الجوف» موجب شد تا یمنی‌ها آخرین خط امدادی این عناصر در شمال شهر مأرب را قطع کنند.

گزارش‌های میدانی حاکی از آن هستند که نیرو‌های مقاومت یمن بیش از هر زمان دیگری به تسلط بر ارتفاعات استراتژیک «ملعا» نزدیک شده‌اند. هم اکنون درگیری‌های شدیدی در این جبهه در جریان است. نیرو‌های مقاومت یمن تاکنون پیشروی چشمگیری به سمت ارتفاعات مذکور داشته‌اند. برخی رسانه‌ها اعلام کردند که شمارش معکوس برای آزادسازی ارتفاعات مذکور آغاز شده است.

انتهای پیام/ ۱۳۴

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار