وزیر ارشاد:

درباره «وی او دی‌ها» موضع روشن است/ با صداوسیما به تصمیم مشترک می‌رسیم

اسماعیلی درباره تعیین تکلیف «وی او دی‌ها» گفت: ما با سازمان صداوسیما صحبت کرده‌ایم، و به تفاهماتی رسیده‌ایم که در چند روز آینده این تفاهم را در نهادهای بالادستی خودمان به تصویب می‌رسانده و اعلام خواهیم کرد.
کد خبر: ۴۸۷۹۳۳
تاریخ انتشار: ۱۷ آبان ۱۴۰۰ - ۱۲:۵۳ - 08November 2021

به گزارش گروه فرهنگ و هنر دفاع‌پرس، «محمدمهدی اسماعیلی» وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی در حاشیه همایش پدافند غیرعامل و رسانه درباره تکلیف «وی او دی‌ها» و برگزاری جلسه مشترک با رئیس سازمان صداوسیما اظهار داشت: ما با آقای دکتر جبلی هماهنگ کرده‌ایم تا ان‌شاءالله به سرعت با هم تصمیم مشترکی درباره این موضوع بگیریم.

وی درباره اظهارات اخیر رئیس سازمان سینمایی نیز که گفته بود ما آمادگی کامل برای بازگشت وی او دی‌ها به ارشاد را داریم، نیز توضیح داد: آقای دکتر جبلی که برادر بسیار خوبمان هستند، مسئولیت این کار را پذیرفته‌اند و با هم تفاهم کرده‌ایم که سازمان و وزارت ارشاد با هم بنشینند و مساله را حل کنند.

اسماعیلی تصریح کرد: وزارت ارشاد تکالیف ذاتی در این زمینه دارد و قانون هم در این مساله عوض نشده است. این تکالیف برعهده وزارت ارشاد است و امروز یکسری اتفاق‌های جدید و رسانه‌های جدید شکل گرفته و دچار ابهاماتی شده و به عنوان وزیر ارشاد موضعم روشن است و در وزارت ارشاد در این زمینه بحث مشخص است.

وی تاکید کرد: اما به هر حال این مساله بایستی با همفکری و مشارکت میان بخش‌های درگیر با موضوع حل شود. ما در اینجا شورای عالی فضای مجازی را داریم و نهادهای بالادستی را هم داریم و دکتر جبلی و سازمان صداوسیما هم مثل وزارت ارشاد همگی دغدغه این موضوع را داریم. ما با هم صحبت کرده و به تفاهماتی رسیده‌ایم که در چند روز آینده به یک تفاهم مشترک خواهیم رسید و این تفاهم را در نهادهای بالادستی خودمان به تصویب می‌رسانیم و در معرض دید همگان قرار خواهیم داد.

انتهای پیام/ 121

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار