آغاز فراخوان جذب هیئت علمی وزارت علوم، تحقیقات و فناوری

اداره‌کل آموزش بنیاد شهید و امور ایثارگران در اطلاعیه‌ای به نقل از مرکز جذب هیئت علمی وزارت علوم، تحقیقات و فناوری از آغاز فراخوان جذب هیئت علمی وزارت علوم، تحقیقات و فناوری خبر داد.
کد خبر: ۴۸۸۱۰۳
تاریخ انتشار: ۱۸ آبان ۱۴۰۰ - ۱۴:۴۵ - 09November 2021

آغاز فراخوان جذب هیئت علمی وزارت علوم، تحقیقات و فناوریبه گزارش گروه حماسه و جهاد دفاع‌پرس، اداره‌کل آموزش بنیاد شهید و امور ایثارگران در اطلاعیه‌ای به نقل از مرکز جذب هیئت علمی وزارت علوم، تحقیقات و فناوری از آغاز فراخوان جذب هیئت علمی وزارت علوم، تحقیقات و فناوری خبر داد.

در این اطلاعیه آمده است: سامانه فراخوان جذب اعضای هیئت علمی وزارت علوم، تحقیقات و فناوری به‌منظور ثبت مشخصات متقاضیان جذب هیأت علمی در دانشگاه‌ها و مؤسسات آموزشی و پژوهشی تحت پوشش از ۱۷ آبان ماه لغایت ۳۰ آبان ماه سال جاری فعال خواهد بود.

در ادامه این اطلاعیه آمده است: به تمام متقاضیان شاهد و ایثارگر واجد شرایط، بخصوص مشمولین بند «پ» ماده ۹۰ قانون برنامه ششم توسعه و ماده ۷۱ قانون جامع خدمات‌رسانی به ایثارگران توصیه می‌شود به وبسایت مرکز جذب اعضای هیأت علمی به آدرس http://applicant.markazjazb.ir مراجعه و با دریافت فایل اعلام نیاز دانشگاه‌ها، نسبت به انتخاب سه مورد از محل تقاضا اقدام کنند.

در پایان این اطلاعیه آمده است: مهلت این فراخوان در ساعت ۲۴ روز یکشنبه ۳۰ آبان ماه به اتمام خواهد رسید و این مدت تمدید نخواهد شد؛ لذا از متقاضیان درخواست می‌شود در مهلت تعیین شده نسبت به ثبت‌نام و انتخاب دانشگاه‌ها و موسسات مورد نظر خود اقدام کنند.

انتهای پیام/361

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار