جانشین رئیس ستاد مرکزی راهیان نور کشور:

زمینه برای حضور زائران راهیان نور فراهم شده است

سردار قریشی گفت: با توجه به روند خوب واکسیناسیون جمعی در کشور، زمینه برای حضور زائران راهیان نور در مناطق عملیاتی فراهم شده است.
کد خبر: ۴۸۸۲۹۱
تاریخ انتشار: ۱۹ آبان ۱۴۰۰ - ۱۳:۳۴ - 10November 2021

زمینه برای حضور زائران راهیان نور در مناطق عملیاتی فراهم شده استبه گزارش دفاع‌پرس از اهواز، سردار «سید قاسم قریشی» جانشین رئیس ستاد مرکزی راهیان نور کشور امروز در حاشیه نشست قرارگاه مرکزی راهیان نور در آبادان اظهار داشت: با توجه به روند خوب واکسیناسیون جمعی در کشور زمینه برای حضور زائران راهیان نور در مناطق عملیاتی فراهم شده و تدبیری خاصی نیز اندیشیده شده است.

وی افزود: نشست های هماهنگی اردوهای راهیان نور از چند وقت پیش آغاز شده و درصدد آماده‌سازی یادمان‌ها و اردوگاه‌های راهیان نور برای پذیرایی از راهیان نور هستیم. اکثر این مکان‌ها در استان‌های میزبان راهیان نورآماده پذیرایی از کاروان‌ها هستند.

سردار قریشی گفت: در دو سال گذشته به دلیل شیوع کرونا مشتاقان حضور در یادمان‌ها و مناطق عملیاتی هشت سال دفاع مقدس محروم شدند که تلاش شد در اولین فرصت زمینه حضور زائران در مناطق عملیاتی و در قدمگاه شهدا و میعادگاه ایثارگران فراهم شود.

وی متذکر شد: مناطق مختلف یادمانی دفاع مقدس در جنوب، جنوب غرب، شمال غرب و کردستان همچنین اردوگاه‌های متعدد راهیان نور برای پذیرایی از کاروان‌های راهیان نور آماده شده‌اند.

جانشین رئیس ستاد مرکزی راهیان نور کشور گفت: یادمان‌ها و مناطق عملیاتی هشت سال دفاع مقدس گنجینه ناب و سرمایه‌ای ارزشمند برای زنده نگه‌داشتن یاد و خاطره‌ رشادت‌ها و جانفشانی رزمندگان است، اقشار مختلف مردم به ویژه نیروهای جوان، دانشجویان، دانش‌آموزان و نوجوانان و جوانان برای اعزام به مناطق دفاع مقدس اعلام آمادگی کرده اند.

سردار قریشی به فعالیت هزاران نفر از نیروهای مردمی به عنوان خادم الشهدا در یادمان‌های هشت سال دفاع مقدس اشاره کرد و بیان داشت: نگاه مردم به یادمان‌های دفاع مقدس همانند اماکن مقدس زیارتی است. این ستاد برای همکاری با افراد خیری که قصد پذیرایی از راهیان نور در مسیرهای منتهی به مکان‌های زیارتی دفاع مقدس به ویژه در استان های میزبان از جمله خوزستان، کرمانشاه، آذربایجان غربی، ایلام و همچنین مناطق دریایی در بندرعباس و بوشهر را دارند آمادگی دارد.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار