شناسایی هویت ۱۰ شهید گمنام اهل استان اصفهان + اسامی و مشخصات

هویت ۱۰ شهید اهل اصفهان که پیکرهای مطهر آن‌ها به‌عنوان شهید گمنام خاکسپاری شده است، از طریق انجام آزمایش DNA شناسایی شد.
کد خبر: ۴۸۸۴۶۴
تاریخ انتشار: ۲۰ آبان ۱۴۰۰ - ۱۵:۰۱ - 11November 2021

شناسایی هویت ۱۰ شهید گمنام اهل استان اصفهان + اسامی و مشخصاتبه گزارش دفاع‌پرس از اصفهان، هویت ۱۰ شهید اهل استان اصفهان که طی سال‌های گذشته پیکرهای مطهر آن‌ها به‌عنوان شهید گمنام دوران هشت سال دفاع مقدس در شهرها و دانشگاه‌های مختلف کشور تشییع و خاکسپاری شده‌ است، از طریق انجام آزمایش DNA شناسایی شد.

اسامی و مشخصات این شهیدان شناسایی‌شده به شرح زیر است:

۱- شهید «محمود جانثاری» فرزند «آقاجان» از رزمندگان «لشکر ۱۴ بیت‌المقدس» بود که سال ۱۳۶۱ در «شلمچه» به شهادت رسید و پیکر مطهرش سال ۱۳۸۹ به‌عنوان شهید گمنام در دانشگاه آزاد «اردستان» تشییع و به خاک سپرده شد.

۲- شهید «محمدرضا شفیعی» فرزند «نعمت‌الله» متولد «فلاورجان» از رزمندگان «لشکر ۸ نجف اشرف» بود که مرداد سال ۱۳۶۷ در عملیات «رمضان» به شهادت رسید و پیکر مطهرش سال ۱۳۹۹ به‌عنوان شهید گمنام در بهداری نیروی زمینی سپاه در تهران تشییع و خاکسپاری شد.

۳- شهید «مهدی سلطانی قمبوانی» فرزند «عبدالله» متولد «شهرضا»، از رزمندگان تیپ ۴۴ قمربنی‌هاشم (ع) بود که پیکر مطهرش سال ۱۳۹۲ به‌عنوان شهید گمنام در شهرستان «چابکسر» استان «گیلان» تشییع و به خاک سپرده شد.

۴- شهید «حسین حاجی‌زادگان بیگدلی» فرزند «قدرت‌الله»، از رزمندگان «لشکر ۴۱ امام حسین (ع)» بود که فروردین سال ۱۳۶۷ در منطقه عملیاتی «فاو» به شهادت رسید و پیکر مطهرش سال ۱۳۹۳ به‌عنوان شهید گمنام در «هندیجان» خوزستان تشییع و به خاک سپرده شد.

۵- شهید «محسن اسماعیل پژوه» فرزند «کریم» متولد شهر «اصفهان»، تیر سال ۱۳۶۱ در عملیات «رمضان» به شهادت رسید و پیکر مطهرش سال ۱۳۹۷ به‌عنوان شهید گمنام در شهرستان «قائم شهر» استان «مازندران» تشییع و به خاک سپرده شد.

۶- شهید «خلیل ملک رفعت» فرزند «محمد» متولد شهر «اصفهان»، از رزمندگان «لشکر ۱۴ امام حسین (ع)» بود که سال ۱۳۶۱ در عملیات «رمضان» به شهادت رسید و پیکر مطهرش بعد از سال‌ها تفحص شد و به‌عنوان شهید گمنام تشییع و در دانشگاه «بجنورد» خاکسپاری شد.

۷- شهید «محمد خیامیان پا قلعه» فرزند «مهدی» متولد شهر «اصفهان»، از رزمندگان «لشکر ۱۴ امام حسین (ع)» بود که فروردین سال ۱۳۶۷ به شهادت رسید و پیکر مطهرش سال ۱۳۹۷ به‌عنوان شهید گمنام در «تویسرکان» استان همدان تشییع و به خاک سپرده شد.

۸- شهید «خسرو اصلانی» فرزند «حیدر» متولد شهر «اصفهان»، سال ۱۳۶۶ در عملیات «کربلای ۵» به شهادت رسید و پیکر مطهرش بعد از سال‌ها تفحص شد و به‌عنوان شهید گمنام تشییع و در مسجد اهل‌البیت (ع) قم خاکسپاری شد.

۹- شهید «رسول قاسمی» فرزند «غلامعلی» متولد شهر «نجف‌آباد»، از رزمندگان «لشکر ۸ نجف اشرف» بود که سال ۱۳۶۷ به شهادت رسید و پیکر مطهرش سال ۱۳۹۳ به‌عنوان شهید گمنام در «ماسوله» استان گیلان تشییع و به خاک سپرده شد.

۱۰- شهید «محمد بدیعی» فرزند «حبیب‌الله» متولد شهرستان «کاشان»، فروردین سال ۱۳۶۷ در منطقه عملیاتی «فاو» به شهادت رسید و پیکر مطهرش سال ۱۳۹۵ به‌عنوان شهید گمنام در «زهکلود» کرمان تشییع و خاکسپاری شد.

انتهای پیام/ 113

نظر شما
پربیننده ها