مدیرعامل خانه کتاب و ادبیات ایران:

تقریظ جدید رهبر معظم انقلاب اسلامی فصل جدیدی از موضوعات گنجینه دفاع مقدس را خواهد گشود

رمضانی به رونمایی از تقریظ رهبر معظم انتقلاب اسلامی بر یکی از کتاب‌های حوزه دفاع مقدس اشاره کرد و گفت: این تقریظ فصل جدیدی از موضوعات گنجینه دفاع مقدس را بیش از پیش خواهد گشود.
کد خبر: ۴۸۸۶۹۶
تاریخ انتشار: ۲۲ آبان ۱۴۰۰ - ۱۵:۲۸ - 13November 2021

به گزارش گروه فرهنگ و هنر دفاع‌پرس، «علی رمضانی» مدیرعامل خانه کتاب و ادبیات ایران در آیین تجدید میثاق کتابداران و کارکنان نهاد کتابخانه‌های عمومی کشور با آرمان‌های حضرت امام خمینی (ره)، شهدای انقلاب اسلامی، شهدای دفاع مقدس و شهدای مدافع حرم که در آستانه بیست‌و‌نهمین دوره هفته کتاب جمهوری اسلامی ایران و به‌مناسبت روز «کتاب، کتابخوانی، کتابدار» اظهار داشت: بیست‌و‌نهمین دوره هفته کتاب جمهوری اسلامی ایران امسال با شعار «جای خالی را با کتاب خوب پُر کنیم» در سراسر کشور برنامه‌های مختلفی را به خود خواهد دید. با همت مجموعه‌ای از عناصر فرهنگی کشور در کتابخانه‌ها، ادارات کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان‌ها، انجمن‌های ادبی، تشکل‌های صنفی و... بیش از ۱۳۰۰ عنوان برنامه برگزار خواهد شد.

وی افزود: این دوره برنامه‌های خرد و کلانی را شامل می‌شود که از جمله آن‌ها می‌توان به رونمایی از تقریظ مقام معظم رهبری (مد ظله العالی) بر یکی از کتاب‌های حوزه دفاع مقدس اشاره کرد که فصل جدیدی از موضوعات گنجینه دفاع مقدس را بیش از پیش خواهد گشود.

وی با اشاره به این‌که اختتامیه جشنواره‌های مختلفی از جمله جشنواره کتاب سال دانشجویی، جشنواره معلم و مولف در آموزش و پرورش، جشنواره کتاب بچه‌های مسجد در کانون‌های فرهنگی و هنری مساجد کشور در هفته کتاب برگزار خواهد شد، اظهار کرد: امیدواریم بیست‌ونهمین دوره هفته کتاب جمهوری اسلامی ایران با توجه به فاصله گرفتن از کار‌های تکراری غیر موثر برگزار شود؛ این هفته فرصتی برای به صدر آوردن دغدغه کتاب در میان دغدغه‌های مردم است. امیدواریم برنامه‌های موثر با اقداماتی که صورت گرفته، بتواند بیش از گذشته جلوه داشته باشد.

رمضانی در پایان گفت: همچنین امید است برنامه‌های هفته کتاب با کمک همه اهالی کتاب و صنعت نشر که باید آن را بزرگترین صنعت فرهنگی کشور (از جهت تعداد فعالان این عرصه، حجم اقتصادی، اثرگذاری آن و پوشش‌دهی سلایق مختلف از جهت تعدد و تنوع) نامید به خوبی اجرایی شود. امیدواریم این عرصه گسترده بتواند بیش از گذشته در میان مردم گسترده باشد.

بیست‌و‌نهمین دوره هفته کتاب جمهوری اسلامی ایران از بیست‌وچهارم آبان‌ماه تا یکم آذرماه ۱۴۰۰با شعار «جای خالی را با کتاب خوب پُر کنیم» در سراسر کشور برگزار می‌شود.

انتهای پیام/ 121

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار