گلزار شهدای شهرستان «لنده» عطرافشانی شد

به مناسبت هفته کتاب و کتاب‌خوانی، گلزار مطهر شهدای شهرستان لنده غبارروبی و عطرافشانی شد.
کد خبر: ۴۸۸۷۲۷
تاریخ انتشار: ۲۲ آبان ۱۴۰۰ - ۱۹:۱۷ - 13November 2021

به گزارش دفاع‌پرس از یاسوج، به مناسبت هفته کتاب و کتاب‌خوانی، گلزار مطهر شهدای شهرستان لنده عصر امروز در آیینی با حضور مسئولان غبارروبی و عطرافشانی شد.

«سید زکریا تقوی‌نژاد» رئیس اداره کتابخانه‌های عمومی شهرستان لنده در این آیین اظهار داشت: هرچه امروز کشور ما دارد و هرچه در آینده به دست خواهد آورد به برکت خون شهیدان است.

رئیس اداره کتابخانه‌های عمومی شهرستان لنده افزود: ادامه راه شهیدان، رسالت حساس و خطیر و سرنوشت‌سازی است که امروز بر عهده ما و همه کسانی است که دل در گرو و پایندگی و سرافرازی این آب و خاک دارند.

حجت‌الاسلام «سیدمحمود الهی‌نیا» امام جمعه موقت شهرستان لنده هم در این آیین با تبریک هفته کتاب و اشاره به نقش و جایگاه کتاب در ماندگاری اندیشه‌های پاک، گفت: کتاب حافظ میراث گران‌بهایی از نسل‌های گذشته و آینده خواهد بود که برای پیشرفت و ترقی جوامع لازم و ضروری است.

امام جمعه موقت شهرستان لنده افزود: توجه جدی به مبانی و ارزش‌های دینی و انقلابی در نگارش کتاب‌ها باید مورد توجه قرار گیرد و آنچه به رشته تحریر درآورده می‌شود، نقشه‌ راهی برای آیندگان نیز باشد.

وی خاطرنشان کرد: شهدای گرانقدر انقلاب اسلامی مردانی با همت‌های والا بودند که برای دفاع از دین و ناموس و کشور و وطن خود به میدان رزم و جهاد و شهادت شتافتند تا امروز امنیت، آسایش و رشد و ترقی را نصیب ملت ایران کنند.

الهی‌نیا یادآور شد: توجه جدی به زندگینامه و آثار شهدا و ترویج آن در میان اقشار مختلف مردم به خصوص جوانان لازم و ضروری بوده و نیاز است که در شهرستان لنده این امر هم با حمایت از نویسندگان و محققان انجام شود.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار