فرمانده انتظامی نظرآباد:

دیدار با خانواده‌های شهدا، مایه برکت در زندگی است

سرهنگ «اسداللهی» سنت حسنه دیدار با خانواده‌های شهدا را مایه برکت در زندگی و توشه زندگی اخروی دانست.
کد خبر: ۴۸۸۹۱۹
تاریخ انتشار: ۲۳ آبان ۱۴۰۰ - ۲۱:۲۱ - 14November 2021

دیدار با خانواده‌های شهدا، مایه برکت در زندگی استبه گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از کرج، سرهنگ «فرج الله اسداللهی» فرمانده انتظامی شهرستان نظرآباد امروز در دیدار با مادر شهيد «رجب گروسی»، سنت حسنه ديدار با خانواده‌های شهدا را مايه برکت در زندگی و توشه زندگی اخروی دانست.

وی با اشاره به اینکه خون شهدا انقلاب را بیمه کرده است، اظهار داشت: زنده نگه‌داشتن ياد و خاطره شهدا از مقدس‌ترين اعمال است. شهادت عصاره توحيد، نبوت و ارزش‌های والای انسانی است و شهدا با ايثار و فداكاری آرامش و امنيت را به جامعه هديه كردند.

سرهنگ اسداللهی بیان داشت: تا زمانی که فرهنگ غنی شهادت در جامعه جاری و ساری باشد، خدشه‌ای به آرمان‎‌های والای نظام و انقلاب وارد نخواهد شد. شهدا مورد عنايت ويژه خداوند متعال هستند و نام و ياد اين عزيزان در آسمان‌ها همچون ستارگان درخشان است.

وی شهدا را پرچم‌داران ترويج فرهنگ ايثار و معنويت در جامعه دانست و گفت: ادامه دادن راه و هدف شهدا باید در رأس همه امور قرار گيرد. امنيت امروز کشور و عزت ايران اسلامي به برکت خون شهدا رقم خورده و با وجود رشادت‌های اين عزيزان بوده که امروز در آسايش و راحتی زندگی می‌کنيم.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها