سرلشکر موسوی:

دفاع از مظلوم، ارزش‌ها و ناموس جزء مرام پهلوانان است

فرمانده کل ارتش دفاع از حق، مظلوم، ارزش‌ها و ناموس را از آیین پهلوانان دانست و گفت: ورزش در ارتش یک رکن مؤکد است.
کد خبر: ۴۸۹۰۲۰
تاریخ انتشار: ۲۴ آبان ۱۴۰۰ - ۱۴:۲۹ - 15November 2021

سرلشکر موسویبه گزارش خبرنگار دفاعی امنیتی دفاع‌پرس، امیر سرلشکر «سیدعبدالرحیم موسوی» فرمانده کل ارتش جمهوری اسلامی ایران امروز (دوشنبه) در آیین تجلیل از چهره‌های ماندگار و پیشکسوتان ورزش ارتش که در کانون بازنشستگان آجا برگزار شد، اظهار داشت: دفاع از حق، مظلوم، ارزش‌ها، ناموس و احترام به پیشکسوتان از آیین و مراسم پهلوانان است.

وی افزود: امروز ادای احترام می‌کنیم به پیشکسوتانی که در دفاع از حق، کشور و مظلوم با ایستادن در مقابل ظالم و دفاع از ناموس مرام پهلوانی را پاس داشته و در این راه مویشان را سفید کرده‌اند.

فرمانده کل ارتش اضافه کرد: ورزش و احترام به پیشکسوتان با هم قرابت و نزدیکی دارند و در همه عرصه‌های ورزشی و مخصوصا ًپهلوانی این را خیلی خوب و پررنگ مشاهده می‌کنیم و جزئی از ارزش‌های پایدار ما است.

وی در ادامه با اشاره به اینکه ارتش جمهوری اسلامی ایران با یک سری ارزش‌ها از جمله انضباط، سلسله‌مراتب، قانونمندی، صلابت، پاکی، صداقت و نجابت که در جهان سرآمد است، شناخته شده است، گفت: ارتش از مردم، با مردم و برای مردم است و بنابر فرمایشات مکرر و مؤکد فرمانده معظم کل قوا، مردم از صمیم قلب ارتش را دوست دارند.

سرلشکر موسوی ورزش در ارتش را یک رکن مؤکد خواند و عنوان کرد: ورزش و آمادگی جسمانی شرط لازم برای هر انتصاب، ترفیع و مسئولیت جدید در ارتش است.

انتهای پیام/ 221

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار