فرمانده ناحیه مقاومت بسیج آبادان:

بسیج همچون خاری در چشم دشمنان است

احمدی گفت: بسیج همچون خاری در چشم دشمنان است و یکی از مهم‌ترین دلایل ترس و واهمه دشمنان وجود بسیجیان در کشور است.
کد خبر: ۴۸۹۰۴۰
تاریخ انتشار: ۲۴ آبان ۱۴۰۰ - ۱۴:۳۳ - 15November 2021

بسیج همچون خاری در چشم دشمنان استبه گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از اهواز، سرهنگ پاسدار «شاپور احمدی» فرمانده ناحیه مقاومت بسیج آبادان امروز در جمع خبرنگاران اظهار داشت: ۱۲۰ عنوان برنامه محوری به مناسبت هفته بسیج از سوی پایگاه‌های مقاومت در سطح شهرستان آبادان برنامه‌ریزی شده است. 

وی افزود: به مناسبت هفته بسیج رزمایش اقتدار بسیجیان نیز با حضور پایگاه‌های مقاومت شهرستان آبادان همزمان با سراسر کشور برگزار می‌شود.

احمدی، عطرافشانی مزار شهدا و تجدید میثاق با شهدا، حضور در آئین نمازجمعه و میثاق با ولایت، رزمایش کمک‌های مومنانه و اردوهای جهادی را از دیگر برنامه‌های هفته بسیج در آبادان عنوان کرد و گفت: به همین مناسبت یادواره و شب شعر دفاع مقدس در مساجد و پایگاه‌های مقاومت بسیج آبادان برگزار می شود.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج آبادان دیدار با خانواده‌ معظم شهدا را از دیگر برنامه‌ فرهنگی بزرگداشت هفته بسیج اعلام کرد و بیان داشت: فلسفه و هدف اصلی هفته بسیج، انتقال و ترویج فرهنگ ایثار و شهادت به نسل‌های آینده است و در این راستا اجرای برنامه‌های فرهنگی پرمحتوا و ارزشمند بسیار حائز اهمیت است.

وی با بیان این که نقش بسیجیان در دوران دفاع مقدس بسیار حائز اهمیت بود و ایثارگری آنان در ذهن مردم ماندگار شده است، متذکر شد: بسیج همچون خاری در چشم دشمنان است و یکی از مهم‌ترین دلایل ترس و واهمه دشمنان وجود بسیجیان در کشور است.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار