فرمانده هوانیروز ارتش عنوان کرد؛

هوشمندسازی تسلیحات بالگرد‌های هوانیروز

امیر سرتیپ قربانی با اشاره به هوشمندسازی تسلیحات بالگرد‌های هوانیروز ارتش، از آمادگی رزمی مطلوب این یگان برای اجرای مأموریت‌ها خبر داد.
کد خبر: ۴۸۹۴۵۸
تاریخ انتشار: ۲۶ آبان ۱۴۰۰ - ۱۳:۳۶ - 17November 2021

دیدار فرمانده هوانیروز با رئیس سازمان قضایی نیرو‌های مسلحبه گزارش گروه دفاعی امنیتی دفاع‌پرس، امیر سرتیپ خلبان «یوسف قربانی» فرمانده هوانیروز ارتش و هیئت همراه با حجت‌الاسلام «احمدرضا پورخاقان» رئیس سازمان قضایی نیرو‌های مسلح دیدار و گفت‌وگو کردند.

حجت‌الاسلام پورخاقان در این دیدار با بیان اینکه هوانیروز از ابتدای انقلاب واقعاً خوش درخشیده است، گفت: پرواز‌های شبانه هوانیروز در عملیات مرصاد با آن وسعت بی‌نظیر بود.

وی با اشاره به پیشگامی هوانیروز در کمک‌رسانی در وقایع مختلف گفت: کمتر اتفاق می‌افتد در ارتش‌های دنیا که این‌قدر نگاه‌های انسان‌دوستانه وجود داشته باشد.

رئیس سازمان قضایی نیرو‌های مسلح با بیان اینکه کارکنان هوانیروز در زمره پاک‌ترین نیرو‌ها قرار دارند، افزود: کمترین پرونده‌ها به نسبت جمعیت و مأموریت مربوط به این نیرو است که جای تبریک دارد.

حجت‌الاسلام پورخاقان این موفقیت را مرهون تلاش‌های فرماندهان، عقیدتی سیاسی و حفاظت اطلاعات برشمرد.

وی نیرو‌های مسلح را زینت کشور و حفظ امنیت مردم را وابسته به اقتدار آن‌ها برشمرد و افزود: به فرموده مقام معظم رهبری، سازمان قضایی نیرو‌های مسلح نیروی مقتدری است که اقتدار نیرو‌های مسلح را حفظ می‌کند.

رئیس سازمان قضایی نیرو‌های مسلح تأکید کرد: مطمئناً در جهت حفظ اقتدار نیرو‌های مسلح گام برمی‌داریم و حتی در برخورد با مجرم هم حفظ سلامت نیرو‌های نظامی و انتظامی مد نظر است و هر کجا لازم باشد، برای برگزاری کلاس‌ها و آموزش دریغ نمی‌کنیم.

امیر سرتیپ «قربانی» نیز در این دیدار ضمن تبریک انتصاب حجت‌الاسلام پورخاقان، به سابقه درخشان این یگان از ابتدای انقلاب اسلامی تاکنون پرداخت و گفت: در دفاع مقدس، بالگردهای هوانیروز ۵۰۰ هزار ساعت پرواز عملیاتی انجام دادند که در دنیا بی‌سابقه است.

فرمانده هوانیروز ارتش با بیان اینکه امروز نیز هوانیروز در یک آمادگی رزمی بسیار مطلوبی قرار دارد، به دستاورد‌های مهم این یگان در تجهیز بالگرد‌ها به سامانه‌های دید در شب بومی، افزایش برد و هوشمندسازی سلاح‌های بالگرد‌ها و تأمین قطعات اشاره کرد.

وی همچنین مأموریت‌های مردم‌یاری هوانیروز در ۳۱ استان کشور ازجمله پوشش اورژانس هوایی جاده‌ها به خصوص نقاط صعب‌العبور و نجات بیش از هزار نفر از مرگ حتمی، جابجایی اعضای پیوندی در سطح کشور، خدمت‌رسانی در سیل‌های گلستان، لرستان و خوزستان و زلزله کرمانشاه و انتخابات را از جمله اقدامات هوانیروز ارتش عنوان کرد.

در این دیدار، امیر «قاسم خاموشی» جانشین فرمانده هوانیروز و تعداد دیگری از مسئولان این یگان حضور داشتند.

انتهای پیام/ 200

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار