مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه استان اردبیل:

اخراج بیگانگان از منطقه، امتداد اندیشه حماسه آزادسازی سوسنگرد است

حجت‌الاسلام «فیاضی» گفت: اخراج آمریکا و بیگانگان از عراق و افغانستان و منطقه، امتداد حقیقی اندیشه حماسه آزادسازی سوسنگرد است و این اندیشه ادامه خواهد داشت.
کد خبر: ۴۸۹۴۷۹
تاریخ انتشار: ۲۶ آبان ۱۴۰۰ - ۱۴:۴۷ - 17November 2021

اخراج بیگانگان از منطقه، امتداد اندیشه حماسه آزادسازی سوسنگرد استبه گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از اردبیل، مراسم گرامی‌داشت سالروز شکست حصر سوسنگرد، امروز (سه‌شنبه) در سالن ولایت سپاه حضرت عباس (ع) استان اردبیل، همراه با رعایت دستورالعمل‌های بهداشتی و فاصله‌گذاری اجتماعی برگزار شد.

سردار سرتیپ دوم پاسدار «غلامحسین محمدی اصل» فرمانده سپاه حضرت عباس (ع) استان اردبیل، در ابتدای این مراسم طی سخنان کوتاهی، ضمن گرامی‌داشت یاد و خاطره شهدا، حماسه آزادسازی سوسنگرد را حاصل درایت و اقدام انقلابی امام خمینی (ره) و امام خامنه‌ای (مدظله‌العالی) دانست و بر زنده نگهداشتن این حماسه در حافظه تاریخی مردم تأکید کرد.

همچنین در ادامه این مراسم، حجت‌الاسلام «میثم فیاضی» مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه حضرت عباس (ع) استان اردبیل نیز اظهار داشت: زنده نگه داشتن حماسه‌های دفاع مقدس، از پایه‌های عزت‌آفرینی ملت و نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران است.

وی افزود: نقش محوری رهبر معظم انقلاب اسلامی در شکست حصر سوسنگرد همراه با ثبت خیانت آشکار «بنی‌صدر» و رهبری داهیانه و انقلابی امام خمینی (ره)، باید برای همیشه در تاریخ این مرز و بوم ثبت و ضبط و ماندگار شوند.

حجت‌الاسلام فیاضی تأکید کرد: در قضیه شکل‌گیری حماسه سوسنگرد، امام خامنه‌ای به عنوان علمدار قافله ولایت‌مداری، با تکیه بر نیروی الهی ولایت عمل کردند و حماسه جاودان سوسنگرد خلق شد.

وی شکست حصر سوسنگرد را صیانت از ارزش‌ها و دستاورد‌های انقلاب اسلامی دانست و عنوان کرد: اخراج آمریکا و بیگانگان از عراق و افغانستان و منطقه، امتداد حقیقی اندیشه حماسه آزادسازی سوسنگرد است و این اندیشه ادامه خواهد داشت.

در این مراسم، «جواد صبور» از فرماندهان بسیجی دفاع مقدس و «عبدالله حبیب‌زاده» از پیشکسوتان ارتشی حاضر در عملیات آزادسازی سوسنگرد، به بیان خاطرات خود پرداختند.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها