پیام تبریک سرهنگ «زارع» به‌مناسبت سالروز شکست حصر سوسنگرد

مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان یزد با صدور پیامی، فرارسیدن ۲۶ آبان مصادف با سالروز حماسه شکست حصر سوسنگرد را تبریک گفت.
کد خبر: ۴۸۹۵۶۹
تاریخ انتشار: ۲۶ آبان ۱۴۰۰ - ۲۱:۳۱ - 17November 2021

به گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از یزد، سرهنگ «منصور زارع» مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان یزد با صدور پیامی، فرارسیدن ۲۶ آبان سالروز حماسه شکست حصر سوسنگرد را تبریک گفت.

متن این پیام به شرح زیر است:

بسم الله الرحمن الرحیم

حماسه مقاومت و شکست حصر سوسنگرد، کمتر از حماسه خونینِ خرمشهر نیست. پس از پایان دفاع مقدسِ مقتدرانه ملت ایران و حتی در همان ایام پر از عزت و شرافت، حماسه مقاومت و آزادسازی خرمشهر در حافظه تاریخی ملت ما همچون تابلوی افتخاری به حق درخشیدند.

سوسنگرد شاهد مقاومت و سلحشوری بی نظیر جوانانی بود که در ستاد جنگ‌های نامنظم حماسه آفریدند. شهید دکتر «مصطفی چمران» به عنوان مغز متفکر و نیروی محرکه مقاومت و در رأس مجاهدان رهبر معظم انقلاب اسلامی که نقش بارز، ممتاز و برجسته‌ای ایفا کردند، با فرماندهی و هدایت خود، محاصره سوسنگرد را شکستند.

دلاور مردان سپاه، غیور مردان ارتش، سنگرسازان بی سنگر جهاد در این عملیات با همدلی، وحدت و برادری و مقاومت جانانه خود در خلق یکی از باشکوه‌ترین حماسه‌های هشت سال دفاع مقدس درخشیدند و با اتکال به پروردگار متعال سوسنگرد را در تاریخ ۲۶ آبان سال ۱۳۵۹ از زیر یوغ استکبار و کفر آزاد کردند و بدین وسیله حصر سوسنگرد شکسته شد.

اینجانب به‌عنوان خادم حوزه دفاع مقدس، یاد و خاطره ایستادگی و استقامت مردم سوسنگرد و یاد و خاطره همه شهدای دفاع مقدس را گرامی داشته و بر زنان و مردان صبور، فداکار و مقاوم آن دیار که اسوه فداکاری و استقامت و وطن‌دوستی هستند، درود می‌فرستم.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها