مسئول امور استان های سازمان اوج:

مستند «نان گزیده ها ۲» ۳۰ آبان ماه در اراک رونمایی می شود

نوروزی نژاد گفت: یکی از مطالبه گری هایی که با کمک رسانه صورت گرفته است مستند «نان گزیده ها ۱» بود و قسمت دوم آن تحت عنوان «نان گزیده ها ۲» که تولید باشگاه رشد اوج می‌باشد، روز یکشنبه مورخ ۳۰ آبان در اراک با حضور مسئولین، دانشجویان، مردم و نمایندگان کارگران رونمایی خواهد شد.
کد خبر: ۴۸۹۷۱۵
تاریخ انتشار: ۲۷ آبان ۱۴۰۰ - ۱۹:۲۸ - 18November 2021

مستند «نان گزیده ها ۲» ۳۰ آبان ماه در اراک رونمایی می شودبه گزارش دفاع‌پرس از اراک، «محمد نوروزی نژاد» مسئول امور استان های سازمان اوج در جمع خبرنگاران اظهار کرد: آرمانخواهی نخ تسبیح گم نکردن راه در مسیر انقلاب است و آرمان هایی چون آرمان استقلال، آرمان عدالت، آرمان رفع فساد و... باید دائماً مطالبه شود و در نهایت با این آرمانها به آرمان اصلی انقلاب که تمدن اسلامی است برسیم و باید مطالبه‌گری را در این راه تقویت کنیم و از متولیان این امر در خصوص محقق شدن این مهم مطالبه کنیم.

نوروزی نژاد گفت: وظیفه رسانه در مسئله مطالبه‌گری رساندن صدای این پرسش‌ها و جواب‌های این پرسش‌ها است و بعضاً دیده می‌شود که اقشار مختلف مطالبه و پرسشی دارند ولی صدایی برای رساندن مطالبه خود ندارند که این باعث می‌شود از کانال‌های نامناسب اقدام کنند و اگر رسانه درست ایفای نقش کند و تریبون این پرسشگری و مطالبه‌گری باشد، از ایجاد مخاطرات بعدی جلوگیری می‌کند.

نوروزی نژاد در ادامه یکی دیگر از وظایف رسانه در مسئله مطالبه‌گری را رساندن درست و جامع پاسخ دستگاه‌ها و کسانی دانست که از آنان مطالبه یا پرسشی صورت گرفته است و افزود: اگر این امر خطیر هم درست انجام نپذیرد می‌تواند باعث ایجاد مشکلات متعددی باشد.

مسئول امور استان های سازمان اوج تاکید کرد: سازمان اوج وظیفه خود می‌داند که از جریان‌های مطالبه‌گر با ابزار رسانه حمایت کند و در این راه از قالب های مختلفی مانند فیلم سینمایی، مستند، نماهنگ و غیره استفاده می نماید.

نوروزی نژاد مصداق این فعالیت‌ها را در زمینه خصوصی‌سازی ها و بالاخص کارخانه هپکو عنوان کرد و افزود: یکی از مطالبه گری هایی که با کمک رسانه صورت گرفته است مستند «نان گزیده ها ۱» بود و قسمت دوم آن تحت عنوان «نان گزیده ها ۲» که تولید باشگاه رشد اوج می‌باشد، روز یکشنبه مورخ ۳۰ آبان در اراک با حضور مسئولین، دانشجویان، مردم و نمایندگان کارگران رونمایی خواهد شد.

وی خاطرنشان کرد: در این مستند تلاش شده است که نقش صدای مطالبه گران بودن به درستی ایفا شود و از طرفی شیوه صحیح مطالبه گری هم به نمایش در آید.

انتهای پیام 

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار