خطیب جمعه قم:

برگزاری یادواره‌ها باید منجر به حفظ جامعه در مسیر شهدا شود/ بسیج نماد تبدیل تهدید‌ها به فرصت‌هاست

آیت الله سعیدی گفت: برگزاری یادواره‌های شهدا باید به احیا و حفظ و حراست جامعه در مسیر شهدا منجر شود و ما باید همچون شهدا نسبت به اقامه امر به معروف و نهی از منکر در جامعه اهتمام داشته باشیم.
کد خبر: ۴۸۹۸۵۴
تاریخ انتشار: ۲۸ آبان ۱۴۰۰ - ۱۸:۱۶ - 19November 2021

برگزاری یادواره‌ها باید منجر به حفظ جامعه در مسیر شهدا منجر شود/ بسیج نماد تبدیل تهدید‌ها به فرصت هاستبه گزارش دفاع‌پرس از قم، آیت‌الله «سید محمد سعیدی» خطیب جمعه قم در خطبه‌های نماز جمعه امروز قم با اشاره به سالروز تشکیل بسیج مستضعفین به فرمان حضرت امام راحل، اظهار داشت: بسیج با اتکاء به خداوند متعال، جبهه کفر و استکبار را نابود خواهد کرد و زمینه ساز ظهور حضرت ولیعصر (عج) است.

وی یاری و نصرت پیامبر اکرم (ص) توسط مؤمنان را مورد توجه قرار داد و گفت: در دوران ما نیز مؤمنان انقلابی، ولایتمدار و همیشه در میدان، رهبر معظم انقلاب اسلامی و نظام اسلامی را یاری و حمایت می‌کنند.

تولیت آستان مقدس حضرت معصومه (س) بسیج را نماد تبدیل تهدید‌ها به فرصت‌ها دانست و افزود: در جریان اخیر نفت دزدی آمریکایی‌ها در خلیج فارس و دریای عمان، این تبدیل تهدید به فرصت را به خوبی دیدیم و دشمنان در برابر ملت بزرگ ایران هیچ غلطی نمی‌توانند بکنند.

وی همچنین با اشاره به دیدار جمعی از نخبگان با رهبر معظم انقلاب اسلامی و هشدار ایشان نسبت به کسانی که نخبگان را به مهاجرت از کشور تشویق می‌کنند، اظهار داشت: نخبگان سرمایه‌های کشور هستند و باید در کشور بمانند و خدمت کنند و روزی فراخواهد رسید که همچون دوران گذشته، دانشمندان و فرهیختگان به ایران آیند و زبان فارسی یاد می‌گیرند.

سعیدی در بخش دیگری از سخنان خود به برگزاری یادواره شهید زین‌الدین و ۶ هزار و ۹۰ شهید استان قم نیز اشاره کرد و گفت: برگزاری یادواره‌های شهدا باید به احیا و حفظ و حراست جامعه در مسیر شهدا منجر شود و ما باید همچون شهدا نسبت به اقامه امر به معروف و نهی از منکر در جامعه اهتمام داشته باشیم.

وی با بیان اینکه خانواده‌ها باید از درون خانه‌ها فرزندان خود را امر به معروف و نهی از منکر کنند، اظهار داشت: عموم مردم باید نسبت به این فریضه الهی قیام کنند و نباید همه بار بر دوش نیرو‌های انتظامی و دستگاه قضایی باشد و قرارگاه ۱۹ دی نیز با محوریت سپاه امام علی بن ابی طالب (ع) این مسأله را دنبال می‌کند.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار