امام جمعه موقت شهرستان مهریز:

احیای فرهنگ دوران دفاع مقدس ضامن اقتدار کشور است

حجت‌الاسلام «زارع‌زاده» به هفته بسیج و حفظ ارزش‌های دینی و انقلابی به خصوص در دوران هشت سال دفاع مقدس اشاره کرد و احیای فرهنگ آن را دوران را ضامن اقتدار کشور دانست.
کد خبر: ۴۸۹۸۵۹
تاریخ انتشار: ۲۸ آبان ۱۴۰۰ - ۱۸:۴۱ - 19November 2021

به گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از یزد، حجت‌الاسلام «حسین زارع‌زاده» امام جمعه موقت شهرستان مهریز در خطبه‌های این هفته نماز جمعه این شهرستان ضمن گرامی‌داشت یاد و خاطره آیت‌الله «محمدعلی علاقه‌بند» اظهار داشت: ایشان عمر پربرکت خود را صرف نشر معارف دینی و تربیت شاگردان علوم دینی کرد و حق بزرگی بر گردن حوزه‌ها و جامعه اسلامی دارد.

وی افزود: تبلیغاتی که به شدت در فضای مجازی علیه روحانیون صورت می‌گیرد برای جداسازی آن‌ها از مردم، اما حضور مردم در مراسم ارتحال علمای دینی و مردمی نشان داد آنچه را که دشمنان انتظار دارند اتفاق نخواهد افتاد.

مردم با بصیرت همیشه قدردان علمای مردمی و دولت خدمتگذار هستند

حجت الاسلام زارع‌زاده عنوان کرد: مردم با بصیرت همیشه قدردان علمای مردمی و دولت خدمتگذار هستند.  علما منشاء رحمت و برکت هستند و از دست دادن آن‌ها ظلمت است و باید تا در قید حیات هستند از نور آن‌ها استفاده کرد.

این مسئول نقش روحانیون را در کشور مهم دانست و گفت: طلاب نماد تبلیغ دین هستند که باید وظیفه و مسئولیت خود را به خوبی انجام دهیم.

توجه بیشتر دولتمردان به مردم رمز موفقیت آن‌ها در پیش برد اهداف است

امام‌ جمعه موقت مهریز عنوان کرد: مردم بدون مشکل و آزادانه می‌توانند مسئولان نظام و انقلاب اسلامی را در جریان مسایل و مشکلات و مطالبات برحق و قانونی خود قرار دهند. توجه بیشتر دولتمردان به مردم رمز موفقیت آن‌ها در پیش برد اهداف است.

وی با بیان اینکه در دولت گذشته توجه زیادی از سوی مسئولان به مردم نشده بود، افزود: در دولت سیزدهم با عملکرد مردمی رئیس مشخص شد که ایشان دلسوز و همراه مردم هستند.

زارع‌زاده ادامه داد: حرکت‌های مسئولان در شهرستان‌ها به ویژه استان یزد از سوی استاندار جوان باعث امیدواری و دلگرمی مردم شده است.

این مسئول با اشاره به زلزله اخیر در مناطق مختلف گفت: حضور معاون اول رئیس جمهور در ساعات ابتدای وقوع حادثه در این مناطق حرکت ارزشمندی تلقی می‌شود.

وی افزود: حضور بدون واسطه و کم خرج و هزینه دولت در شهر‌ها و استان‌ها اقدامی قابل قدردانی است که مردم می‌توانند مطالبات خود را مطرح کنند.

امام‌ جمعه موقت مهریز ادامه داد: حضور صادقانه و صمیمی رییس‌جمهوری و اعضای دولت در مناطق مختلف به خصوص محروم کشور گویای دلسوزی، پرکاری و اقدام انقلابی و جهادی دولت جدید است.

زارع‌زاده بیان کرد: با این حرکت و اقدام جدید دولت و شخص رییس‌جمهوری شاهد یک امیدآفرینی و اعتمادبخشی در جامعه هستیم و باید این رویه و روحیه که مورد تاکید مقام معظم رهبری است ادامه یابد.

وی گفت: باید مسئولان همه وجود و وقت خود را صرف خدمت به مردم و حل و فصل و رسیدگی به معضلات فرهنگی و اقتصادی و مهار گرانی‌ها کنند که موضوعی مهم و بسیار حیاتی است.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها